Mark van Bommel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Vlagman
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 16 times
Been thanked: 45 times

Mark van Bommel

Bericht door Vlagman » 02 feb 2020, 14:59

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

guus schreef:
02 feb 2020, 14:54
Vlagman schreef:
02 feb 2020, 14:50
Ik kijk al een hele lange tijd voetbal. Ik heb een hoop 'crisis' gezien bij topploegen. Ook bij Ajax gaan ze met regelmaat rollend over straat.

Maar dit slaat echt alles. Dit is gewoon PSV civil war. Als je Rik hoort over tweedelingen in supportersgroepen, de gelederen binnen de club tot aan het kantinepersoneel toe. Dan is de club gewoon recht door midden gescheurd door het ontslag van Van Bommel.

Als je op polls klikt waarin wordt gevraagd of het ontslag van Van Bommel terecht is zijn de resultaten vaak 50/50 ongeveer.

Normaal als er iemand uit vliegt dan schaart de meerderheid zich wel achter zo'n beslissing en schikt de minderheid wel in. Alleen nu hebben allebei de kampen het idee dat er nog iets om voor te vechten valt. Soort ordinaire vechtscheiding waar ruzie wordt gemaakt welke CD van wie is, alleen gaat het nu over spelers en bestuurders.

Ik ben bang dat er een enorme bom barst als er vandaag wordt verloren in de ArenA.
Nee dit is geen vechtscheiding daar vechten er twee. Dit is een actie van een narcistische psychopaat die zich niet aan de kant laat zetten.
Ah, vandaar al die rust binnen de club.

Als het alleen Mark tegen de rest was dan was die vent afgeserveerd als een dorpsidioot die tegen windmolens vecht. Duidelijk heeft hij nog invloed binnen de club die doordrenkt tot op het veld en in de bestuurskamer.

guus
Vaste waarde in elftal
Has thanked: 97 times
Been thanked: 75 times

Bericht door guus » 02 feb 2020, 15:01

Vlagman schreef:
02 feb 2020, 14:59
guus schreef:
Vlagman schreef:
Ik kijk al een hele lange tijd voetbal. Ik heb een hoop 'crisis' gezien bij topploegen. Ook bij Ajax gaan ze met regelmaat rollend over straat.

Maar dit slaat echt alles. Dit is gewoon PSV civil war. Als je Rik hoort over tweedelingen in supportersgroepen, de gelederen binnen de club tot aan het kantinepersoneel toe. Dan is de club gewoon recht door midden gescheurd door het ontslag van Van Bommel.

Als je op polls klikt waarin wordt gevraagd of het ontslag van Van Bommel terecht is zijn de resultaten vaak 50/50 ongeveer.

Normaal als er iemand uit vliegt dan schaart de meerderheid zich wel achter zo'n beslissing en schikt de minderheid wel in. Alleen nu hebben allebei de kampen het idee dat er nog iets om voor te vechten valt. Soort ordinaire vechtscheiding waar ruzie wordt gemaakt welke CD van wie is, alleen gaat het nu over spelers en bestuurders.

Ik ben bang dat er een enorme bom barst als er vandaag wordt verloren in de ArenA.
Nee dit is geen vechtscheiding daar vechten er twee. Dit is een actie van een narcistische psychopaat die zich niet aan de kant laat zetten.

Als het alleen Mark tegen de rest was dan was die vent afgeserveerd als een dorpsidioot die tegen windmolens vecht. Duidelijk heeft hij nog invloed binnen de club die doordrenkt tot op het veld en in de bestuurskamer.
Tja als je niet begrijpt wat manipuleren is dan houdt het op.

Vlagman
Bankzitter

Bericht door Vlagman » 02 feb 2020, 15:03

ruuddevil schreef:
02 feb 2020, 14:55
deninho32 schreef:
02 feb 2020, 14:53
Denk je? Ik denk dat zo ongeveer iedereen wel door heeft dat er voor PSV weinig te halen valt in Amsterdam vandaag. Ik vind niet dat je iemand mag afrekenen op een verlies vandaag, zeker niet met dit elftal. Sowieso kun je altijd van Ajax verliezen en dit jaar is het helemaal geen schande..
Ik teken voor 3-0 verliezen. Zo staan we er voor. Maar voor de onruststokers zal zelfs een nipte nederlaag van 1-0 worden aangegrepen om weer herrie te schoppen.
Ja daar ben ik ook bang voor, alles staat op scherp. Zeker na deze berichten die ze weer heerlijk uitmelken bij FOX en op internet. Ik zie alweer beelden voor me van bussen die worden opgewacht.

Onterecht, dom en zinloos? Waarschijnlijk. Maar de 'ekte' supporters zijn nog nooit geremd door enig nadenkend vermogen.

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 229 times
Been thanked: 760 times

Bericht door Ardbeg » 02 feb 2020, 15:04

Als de spelers mentaal sterk waren, dan had het geen invloed.

Vlagman
Bankzitter

Bericht door Vlagman » 02 feb 2020, 15:06

guus schreef:
02 feb 2020, 15:01
Vlagman schreef:
guus schreef:

Sterk betoog Guus, gewoon roepen dat het niet zo is zonder argumenten. Als dat niet werkt dan ligt het aan de ander.

ouwe struisvogel.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1058 times
Been thanked: 815 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 02 feb 2020, 15:07

Vlagman schreef:
guus schreef:
Vlagman schreef:

Het is gewoon grotendeels weer een herhaling van 8 jaar geleden, ook toen was de club totáál verdeeld met veel moddergooien, een grote leegloop en een grote sportieve ramp (3 jaar waarin we nog niet de 2e plek konden halen) als resultaat.

Dit is gewoon hoe het werkt bij PSV: een paar seizoenen doen we alles goed, daarna doen we nog een paar seizoenen ALSOF alles goed gaat, daarna barst de bom en gaan we bijna over de kop. Story of our life dudes.

Mrs.Unibet
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur:
Been thanked: 15 times

Bericht door Mrs.Unibet » 02 feb 2020, 15:24

Wie mee naar Ajax-uit is weet dat het geen '20 capuchonnetjes' zijn waar Van Bommel op steun kan rekenen. Dit heeft ook niets met appen met de harde kern te maken, die steun komt niet enkel vanuit hen. Er is gewoon een enorme tweespalt binnen de club en de supporters; (fanatieke) supporters die hem enorm veel krediet geven omdat hij dat in het verleden verdiend heeft en de supporter die wat objectiever naar zaken kijkt en ziet dat er al een jaar een dalende trend in prestaties van het eerste te zien is.

Ik heb vandaag de eerste spreekkoren tegen John de Jong al gehoord, die gaan niet ophouden als de prestaties niet snel verbeteren.

Anyway; club managen met twee van zulke kampen is wel enorm lastig. Management heeft het krediet dat Van Bommel nog had flink onderschat.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 623 times
Been thanked: 944 times

Bericht door Menno1 » 02 feb 2020, 15:27

guus schreef:
02 feb 2020, 15:01
Vlagman schreef:
guus schreef:

Puur door zijn status als ster speler van PSV is er tweespalt. Een pakweg Ron Jans had dit nooit kunnen veroorzaken. Elke supporter had een ontslag terecht gevonden na 2 overwinningen uit 12 wedstrijden en alle ellende er om heen.

Supporters zijn blind door zijn status als speler. Terwijl het een misbaksel van een vent is. Erger dan Cruijff wat mij betreft. Dit is echt de club de vernieling in willen helpen puur omdat meneer gekrenkt is.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 756 times
Been thanked: 2311 times

Bericht door ShovingNE2 » 02 feb 2020, 15:31

Mrs.Unibet schreef:
02 feb 2020, 15:24
Wie mee naar Ajax-uit is weet dat het geen '20 capuchonnetjes' zijn waar Van Bommel op steun kan rekenen. Dit heeft ook niets met appen met de harde kern te maken, die steun komt niet enkel vanuit hen. Er is gewoon een enorme tweespalt binnen de club en de supporters; (fanatieke) supporters die hem enorm veel krediet geven omdat hij dat in het verleden verdiend heeft en de supporter die wat objectiever naar zaken kijkt en ziet dat er al een jaar een dalende trend in prestaties van het eerste te zien is.

Ik heb vandaag de eerste spreekkoren tegen John de Jong al gehoord, die gaan niet ophouden als de prestaties niet snel verbeteren.

Anyway; club managen met twee van zulke kampen is wel enorm lastig. Management heeft het krediet dat Van Bommel nog had flink onderschat.
Die 'supporters' helpen in ieder geval niet mee om het weer rustig te laten worden. Ze zien liever de hele club in chaos zodat Van Bommel niet de enige is die op hoeft te stappen. Dat is het allerbelangrijkste voor die groep: wraak. Daarna zien we wel weer of zo.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 623 times
Been thanked: 944 times

Bericht door Menno1 » 02 feb 2020, 15:31

Vlagman schreef:
02 feb 2020, 14:36
ruuddevil schreef:
02 feb 2020, 14:24
Ook in aanloop naar Ajax zijn er weer spelers gebeld en geappt door Lothar. Ongelooflijk.
Ik heb het artikel van Rik gelezen, maar hoe komt dit naar buiten dan ?

Als hij zo goed is met die spelers. Dan lappen ze hem er toch niet bij ? Ze weten wat voor effect dat heeft op de onrust in deze periode. Daarnaast kan Mark ook redelijk simpel beredeneren wie hem er bij naait en dan zit die speler vervolgens in een lastig parket.

Wat geeft ie ze in godsnaam door, andere formatie ? een geheime opdracht om zijn unibet te halen ?
Waarschijnlijk omdat wel intelligente spelers dit ook meekrijgen. Of dat spelers benaderd zijn door die gek en denkt: hier wil ik niks mee te maken hebben en geven dat door aan Elfrink/ directie. Incl app verslag. Zoiets

ziege maar ook zagge
Legende

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 02 feb 2020, 15:36

Mrs.Unibet schreef:
02 feb 2020, 15:24
Management heeft het krediet dat Van Bommel nog had flink onderschat.
Of dat is ook de reden geweest dat hij zo lang door mocht gaan met zijn gepruts.

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 1151 times
Been thanked: 1831 times

Bericht door Maikel_91 » 02 feb 2020, 16:27

Van Bommel is clubicoon af voor mij.
Kut egoïst.
Geen enkele clubman gaat zo erg over lijken om zijn gelijk(wat er niet eens is) te halen.

Slang ipv clubman. Rot maar lekker op naar Amsterdam ofzo.

Thijs85
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 278 times
Been thanked: 491 times

Awards:

Bericht door Thijs85 » 02 feb 2020, 19:17

Wat heeft ie die jongens geappt dan? Succes wensen zou ik prima vinden... en ik kan nu niet zeggen dat degenen, waarmee Bommel nog goed contact had (Ihatteren en Dumfries) nu minder waren dan je mag verwachten. Dat waren toch vooral degenen, die er bij Bommel ook soms uitvielen.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 1959 times
Been thanked: 1076 times

Bericht door J.B. » 02 feb 2020, 19:19

Menno1 schreef:
02 feb 2020, 15:27
Supporters zijn blind door zijn status als speler. Terwijl het een misbaksel van een vent is. Erger dan Cruijff wat mij betreft. Dit is echt de club de vernieling in willen helpen puur omdat meneer gekrenkt is.
Gooi hier maar een lijstje omheen. Spijker en kop.
Only in it for the money

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 756 times
Been thanked: 2311 times

Bericht door ShovingNE2 » 02 feb 2020, 19:20

gewoon ondermijnende appjes: 'zie je wel dat het niet aan mij ligt! die en die aankopen zijn gewoon slecht. Jullie kunnen voetballen maar die en die niet'. Gewoon het hele groepsgevoel naar de tyfus helpen.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Mouth of the south

Bericht door Mouth of the south » 02 feb 2020, 19:29

ShovingNE2 schreef:
02 feb 2020, 19:20
gewoon ondermijnende appjes: 'zie je wel dat het niet aan mij ligt! die en die aankopen zijn gewoon slecht. Jullie kunnen voetballen maar die en die niet'. Gewoon het hele groepsgevoel naar de tyfus helpen.
Dat soort apps zijn niet goed. De inhoud klopt helaas wel.

cocufan1
Nationale topspeler
Has thanked: 1 time
Been thanked: 166 times

Bericht door cocufan1 » 02 feb 2020, 19:31

ShovingNE2 schreef:
Het ging al slecht in oktober. Toen van Bommel langs de lijn stond.

Dus aan de app'jes ligt het niet.
Rosario was al een jaar geen zak waard. En Boscagli gaf al penalty's weg toen van Bommel langs de lijn stond.

Ik zie weinig verschil. Buiten dat er gewoon geen / weinig kwaliteit aanwezig is.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 1011 times
Been thanked: 1131 times

Bericht door Ykhim » 02 feb 2020, 19:34

Het ging al slecht toen we aan 2019 begonnen. En dan zijn sommige supporters nog steeds verontwaardigd over zijn ontslag :lol:
#WelkomThuisGini

ziege maar ook zagge
Legende

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 02 feb 2020, 19:35

ShovingNE2 schreef:
Bron?

cocufan1
Nationale topspeler
Has thanked: 1 time
Been thanked: 166 times

Bericht door cocufan1 » 02 feb 2020, 19:38

Ykhim schreef:
02 feb 2020, 19:34
Het ging al slecht toen we aan 2019 begonnen. En dan zijn sommige supporters nog steeds verontwaardigd over zijn ontslag :lol:
Klopt ja. Sinds 2019 was het al een drama.
Zelfs met Luuk de Jong en Lozano er nog bij.

Maar met Lozano had van Bommel ook al ruzie.

Mouth of the south

Bericht door Mouth of the south » 02 feb 2020, 19:38

Objectief gezien gaat het onder Faber nog slechter dan onder van Bommel.
De resultaten onder Faber zijn: 2x winst, 2 keer verlies en twee keer gelijk. Daarnaast nog twee oefenpotjes verloren. Het is mij steeds duidelijker dat het niet om Bommel gaat of om Faber. Het materiaal is diep bedroevend. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat Bommel niet weg moest; die had bijna iedereen tegen zich in het harnas gejaagd.

ThoresenKoolhof
Nationale topspeler
Has thanked: 5 times
Been thanked: 223 times

Bericht door ThoresenKoolhof » 02 feb 2020, 19:47

Deze "PSV-er" heeft vandaag waarschijnlijk met plezier gekeken, weer een stap dichter bij het vertrek van Toon en John zal hij denken.

DeTaurus
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
Has thanked: 180 times
Been thanked: 157 times

Bericht door DeTaurus » 02 feb 2020, 19:48

ThoresenKoolhof schreef:
02 feb 2020, 19:47
Deze "PSV-er" heeft vandaag waarschijnlijk met plezier gekeken, weer een stap dichter bij het vertrek van Toon en John zal hij denken.
Dat denkt hij echt niet. Hij is druk met zijn familie bezig.

Op weg naar nr 25
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 178 times
Been thanked: 85 times

Bericht door Op weg naar nr 25 » 02 feb 2020, 20:15

DeTaurus schreef:
02 feb 2020, 19:48
ThoresenKoolhof schreef:
Sure he is, maar als hij écht met de club begaan zou zijn, zou hij in een publiek interview gewoon moeten zeggen dat het helaas niet zo gelopen is als hij had gehoopt, dat hij ook fouten heeft gemaakt en de club het beste wenst. Maar dat doettie niet, nooit gedaan ook. Niet met van Gaal, niet met Van Basten. Vond m als speler echt een voorbeeld maar oh god wat heb ik me vergist in zijn ware aard. Bah

DeTaurus
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
Has thanked: 180 times
Been thanked: 157 times

Bericht door DeTaurus » 02 feb 2020, 20:17

Op weg naar nr 25 schreef:
02 feb 2020, 20:15
DeTaurus schreef:
ThoresenKoolhof schreef:
Sure he is, maar als hij écht met de club begaan zou zijn, zou hij in een publiek interview gewoon moeten zeggen dat het helaas niet zo gelopen is als hij had gehoopt, dat hij ook fouten heeft gemaakt en de club het beste wenst. Maar dat doettie niet, nooit gedaan ook. Niet met van Gaal, niet met Van Basten. Vond m als speler echt een voorbeeld maar oh god wat heb ik me vergist in zijn ware aard. Bah
In het AD heeft hij iets soortgelijks gezegd, als reactie op de aantijgingen.

Het is ook moeilijk om keer op keer een reactie te geven op mensen die je zo zwart maken. Bovendien veroorzaakt het ook onrust als hij ook maar ietwat geïrriteerds of voor dubbele interpretatie vatbaars zegt.

Makaveli
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:
Has thanked: 28 times
Been thanked: 330 times

Bericht door Makaveli » 02 feb 2020, 20:18

DeTaurus schreef:
ThoresenKoolhof schreef:
Ah daar hebben we zijn persoonlijke PR chef ook weer.

Advocaat bevestigt overigens net ook nog maar weer eens dat er geen aankopen worden gedaan zonder toestemming van de trainer. En dat van Bommel binnen de club slecht lag.

Plaats reactie