Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Mark van Bommel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 53 times
Been thanked: 656 times

Awards:

Mark van Bommel

Bericht door Josef Dettelbacher » 29 jun 2020, 08:36

ruuddevil schreef:
28 jun 2020, 08:54
Ik heb nu het interview met Mart van den Heuvel gelezen. Ontluisterend beeld van het (niet) functioneren van Mark van Bommel.
Een aantal jaar geleden hoorde ik Clarence Seedorf in een interview met Johan Derksen in Brazilië zeggen dat hij diverse toptrainers heeft ervaren, en er nu klaar voor was om zijn eigen visie op het voetbal los te laten. Gefaald.

Bij aanstelling van Mark v Bommel hoorde ik hem zeggen dat hij met diverse toptrainers gewerkt heeft, en zo goed heeft kunnen ervaren wat werkt en wat niet, en uit al deze mensen de beste eigenschappen wilde combineren. Gefaald.

Nu hoorde ik Wesley Sneijder in een interview met Helene Hendriks bij zijn boekje woorden van precies dezelfde strekking gebruiken over zijn toekomstige loopbaan als trainer. Veel ervaring, veel trainers, wat werkt/wat niet werktm etc. Ik vul hier dus alvast met potlood "gefaald" in.

Mouth of the south
International
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 26 times
Been thanked: 125 times

Bericht door Mouth of the south » 29 jun 2020, 08:42

Van Bommel heeft big time gefaald. Ergste nog is dat hij een half jaar later de zaken nog troebel ziet. In een interview zegt hij dat 'sommige mensen nerveus werden' en dat zijn ontslag onterecht was.

Tja, als je 2 van de laatste 12 wedstrijden wint, is het klaar. Dat zou iemand die in de Europese top heeft gespeeld, moeten weten.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 01 jul 2020, 13:55

Kwam deze toevallig nog tegen:

PhillipCocu
Talent
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 9 times
Been thanked: 4 times

Bericht door PhillipCocu » 01 jul 2020, 14:24

21 jaar hier hé. Qua manier van communiceren is hij niets veranderd. Weet niet of dat goed is, maar het ook wel mooi om te zien na al de jaren met enorm veel en diverse ervaringen.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 01 jul 2020, 14:30

PhillipCocu schreef:
01 jul 2020, 14:24
21 jaar hier hé. Qua manier van communiceren is hij niets veranderd. Weet niet of dat goed is, maar het ook wel mooi om te zien na al de jaren met enorm veel en diverse ervaringen.
Viel me ook op. Die mimiek, intonatie, etc. Met terugwerkende kracht zie je hier vrij simpel de huidige Mark in (of Mark die het altijd is geweest). Bedoelde het overigens ook niet in negatieve zin. Vooral interessant.

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 578 times
Been thanked: 485 times

Bericht door Sensation » 01 jul 2020, 14:36

Potverdikkies, valt me op dat we een Marc Overmarsje hebben gedaan destijds, interesse tonen in een speler / contracteren, vlak voordat we tegen hem moeten spelen. Overmars moet eens een keer zelf wat verzinnen ipv ons altijd nadoen...

Plaats reactie