Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Armando Obispo

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Juancho
Legende
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 267 times
Been thanked: 525 times

Re: Armando Obispo

Bericht door Juancho » 17 jun 2019, 19:03

Menno1 schreef:
17 jun 2019, 17:35
Prima keuze. Om eerlijk te zijn; hoger niveau dan ik had verwacht, dus hoop maar dat hij minuten kan maken. Aan de andere kant; is hij niet goed genoeg voor Vitesse, dan heeft hij bij PSV al helemaal niks te zoeken.

Goed, dik 1 jaar te laat, maar ben benieuwd wat deze verhuur hem gaat brengen.
Zijn geluk is dat er bij Vitesse alleen maar koekenbakkers rondlopen achterin. Dat stelt echt weinig voor, dus als Obispo dat niveau al niet aankan weet je gelijk waar je aan toe bent. Ik neem aan dat hierover goede gesprekken zijn geweest. Net zoals bij Lammers. Dat bijv. Vitesse ook echt hem de kans gaat geven en niet opeens straks nog een vrachtwagen CV's binnen laat afkomstig van Chelsea.

Ben erg benieuwd en eindelijk, eindelijk gaat hij dan zijn kans krijgen in de ED. Hopelijk pakt hij die, dan hebben we er na komend seizoen een prima CV bij voor de LCV positie.

Park
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 20 times

Bericht door Park » 17 jun 2019, 21:06

Goede stap met hem. Hier krijgt die toch geen kans en daar kan hij laten zien of hij bij een goede club thuis hoort.

RaJitsu
Bankzitter
Clubvoorkeur:
Has thanked: 11 times
Been thanked: 25 times

Bericht door RaJitsu » 18 jun 2019, 14:50

Hoe vaak heeft het construct om iemand die hier niet aan spelen toe kwam te verhuren om elders ervaring op te doen daadwerkelijk geholpen? Niet vaak. Ik kan me Bouma herinneren (echt we zijn zo oud...Ik kan me nog herinneren dat ik met een heel stel hier in contact kwam op PN 20 jaar terug...)... Maar verder? De meesten werden uiteindelijk verhuurd om vervolgens via de achterdeur de club te verlaten.

Soms vraag ik me af of het misschien een idee is om meer wedstrijden te spelen met een extra cup of competitie zodat meer spelers een kans krijgen. Jeugdspelers, maar ook spelers die gewoon te weinig speeltijd krijgen, spelers die op proef zijn, etc.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 18 jun 2019, 15:04

Belangrijker is, halen die jongens het alsnog ergens anders als ze verhuurt zijn? Als je het bijv. niet bij een Vitesse of Heerenveen red, wat heb je dan bij PSV te zoeken?

Misschien heb je gelijk en zijn het eerder de uitzonderingen die een goed verhuur jaar hebben gehad. Maar zijn dat juist niet de spelers die nog een kans maken bij PSV? Zoals nu met Lammers? Zo'n Jurjus liet het bijv. niet zien en moet je zsm zien te lozen. Luckassen zelfde verhaal.

nilssonH
Site Admin
Clubvoorkeur:
Has thanked: 286 times
Been thanked: 331 times

Bericht door nilssonH » 21 jun 2019, 13:39

Aad blijft volhardend. Ik hoop dat hij gelijk gaat krijgen, het wordt het jaar van de waarheid voor Obispo.
https://www.vi.nl/audio/psv-gaat-nog-ve ... aan-obispo

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Peesvee
Has thanked: 325 times
Been thanked: 297 times

Awards:

Bericht door Mercer » 21 jun 2019, 13:44

Een basisplek heeft Obispo al met hun verdedigers. Is wel iemand die gelijk indruk maakt met z'n totale pakket. Zo zullen supporters daar het ook beleefd hebben. Belangrijk voor ons dat we hiermee wel rekening houden in ons aankoopbeleid.
''Er zijn maar drie dingen zeker in het leven: belastingen, de dood én wijze teksten van Mercer''

Park
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 20 times

Bericht door Park » 23 jun 2019, 15:02

nilssonH schreef:
21 jun 2019, 13:39
Aad blijft volhardend. Ik hoop dat hij gelijk gaat krijgen, het wordt het jaar van de waarheid voor Obispo.
Haha ja, met zijn uitspraken dat Obispo groter talent zou zijn dan De Ligt. Nu zegt hij dat het komt doordat Obispo in tegenstelling tot De Ligt geen kans heeft gekregen. Lijkt me niet de enige reden, wellicht toch wat minder goed dan De Ligt :roll:

Wel goed dat hij nu verhuurd is, daar veel minuten maken en dan terugkomen.

Momfer
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times

Bericht door Momfer » 24 jun 2019, 10:49

Park schreef:
23 jun 2019, 15:02
nilssonH schreef:
21 jun 2019, 13:39
Haha ja, met zijn uitspraken dat Obispo groter talent zou zijn dan De Ligt. Nu zegt hij dat het komt doordat Obispo in tegenstelling tot De Ligt geen kans heeft gekregen. Lijkt me niet de enige reden, wellicht toch wat minder goed dan De Ligt :roll:

Wel goed dat hij nu verhuurd is, daar veel minuten maken en dan terugkomen.
Puur gelul van Aad natuurlijk. Die loopt zich in te dekken voor een totaal debiele uitspraak op basis van een paar jeugdwedstrijden die hij gezien heeft.

Obispo heeft meer dan genoeg kans gehad zich te onderscheiden met Jong PSV en tijdens de training en daarin is hij tot dusverre niet geslaagd.

ThoresenKoolhof
Nationale topspeler
Has thanked: 5 times
Been thanked: 223 times

Bericht door ThoresenKoolhof » 13 jul 2019, 11:39

Waar het op het moment dat hij aan Vitesse verhuurd werd een goede stap leek te zijn begin ik er nu mijn bedenkingen bij te hebben als je ziet wat Vitesse aan probleemgevallen binnenhaalt, het Hollywood aan de rijn kan wel eens veel genoemd gaan worden.
Obispo lijkt me meer gebaat bij een club waar hij in alle rust zich kan ontwikkelen, maar van de andere kant kun je het natuurlijk ook zo zien dat als hij zich in een moeilijke groep kan handhaven/zich ontwikkelen dan is de stap naar PSV met veel druk ook kleiner, we gaan het zien.
Wel weer een mooie gelegenheid voor Marcel van Roosmalen om een vervolgboek over Vitesse te gaan schrijven, de kans dat er veel onrust is het komende jaar is groot.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 13 jul 2019, 11:43

Bij Vitesse is het elke zomer maar weer afwachten welke spelers er gaan en kom van Chelsea. Dat heeft weinig meer te maken met goed beleid voeren. Maargoed, wat ik begreep liggen er wel alle kansen voor hemmdaar aangezien de achterhoede daar maar bar weinig voorstelt.

Thijs85
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 147 times
Been thanked: 280 times

Awards:

Bericht door Thijs85 » 15 jul 2019, 19:52

Geweldige stap toch? Ik vind het een probleem wat bijvoorbeeld Lammers heeft gehad, dat hij zonder druk bij Heerenveen kon spelen. Hij werd geprezen in een goede periode en werd met rust gelaten in zijn mindere periodes. Bij PSV is dat niet reëel, dus met druk leren omgaan, is alleen maar goed. Kan hij dat niet, zal hij bij Vitesse het niet redden. Dus voor doorverkoop niet handig, maar voor perspectief bij PSV, zeker wel goed.

Ik vind trouwens Slutski ook echt een goede trainer, die onterecht negatief bejegend wordt hier. Een van de beste trainers in de Eredivisie. Dat betekent ook wat en ik weet niet of die Berezutski broers er nog zijn, maar die kunnen juist wat meer killer-mentaliteit brengen en dan heeft Obispo echt nog wel nodig. Kan dus ideaal zijn...

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 119 times
Been thanked: 206 times

Bericht door koetje » 15 jul 2019, 20:13

Thijs85 schreef:
15 jul 2019, 19:52
Geweldige stap toch? Ik vind het een probleem wat bijvoorbeeld Lammers heeft gehad, dat hij zonder druk bij Heerenveen kon spelen. Hij werd geprezen in een goede periode en werd met rust gelaten in zijn mindere periodes. Bij PSV is dat niet reëel, dus met druk leren omgaan, is alleen maar goed.
Met druk omgaan?

Minuten maken bij een subtopper daar gaan dit soort uitleenbeurten om. De rest is bijzaak.

Thijs85
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Thijs85 » 15 jul 2019, 20:44

Dat ben ik echt niet met je eens. Natuurlijk zijn minuten belangrijk, maar bij Jong PSV spelen ze op een niveau wat niet veel lager is dan de minder clubs in de Eredivisie. Daarbij trainen ze dan op een hoger niveau als ze met het eerste meetrainen. Druk is echt wel belangrijk om mee leren omgaan en is meer bepalend voor het succes van deze jongens dan technisch nog iets beter worden.

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 119 times
Been thanked: 206 times

Bericht door koetje » 15 jul 2019, 22:42

Thijs85 schreef:
15 jul 2019, 20:44
Dat ben ik echt niet met je eens. Natuurlijk zijn minuten belangrijk, maar bij Jong PSV spelen ze op een niveau wat niet veel lager is dan de minder clubs in de Eredivisie. Daarbij trainen ze dan op een hoger niveau als ze met het eerste meetrainen. Druk is echt wel belangrijk om mee leren omgaan en is meer bepalend voor het succes van deze jongens dan technisch nog iets beter worden.
Het gaat om tegenstand (wat veel hoger is in de eredivisie) en om terecht te komen in een team wat meestal dominant is omdat je dan in grotere ruimte komt te spelen, er meer van de opbouw wordt verwacht enzovoort. Bij iedere club in de eredivisie is er wel enige druk. Het spelen om Europees voetbal, degradatiezorgen enzovoort.

Obispo heeft vooral baat met speelminuten op het hoogste niveau. Dan wordt hij eindelijk eens getest tegen de betere spitsen. Komt hij dit goed door dan komt de rest (zoals voetballen onder druk) wel.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 109 times
Been thanked: 374 times

Bericht door Massimo » 15 jul 2019, 22:56

Lammers heeft in zijn mindere periode van de supporters daar ook wel kritiek gekregen en is door non-coach Olde Riekerink ook een paar wedstrijden uit de basis gehouden. Maar zoals hier al aangegeven, wedstrijden op hoger niveau is veruit het belangrijkste voor hem.

nilssonH
Site Admin
Clubvoorkeur:
Has thanked: 286 times
Been thanked: 331 times

Bericht door nilssonH » 03 aug 2019, 17:33

Mooie test meteen voor hem vandaag. Zal genoeg onder druk komen te staan.

FritskePhilips
Talent
Clubvoorkeur:
Has thanked: 4 times
Been thanked: 9 times

Bericht door FritskePhilips » 03 aug 2019, 19:49

Oogt rustig, speelt eenvoudig, positioneert goed. Solide.👌

Ihattaren
Vaste waarde in elftal
Been thanked: 46 times

Bericht door Ihattaren » 03 aug 2019, 19:55

Mooie passes hoor!

Volgend seizoen naast Timo, kan een heel mooi centrum worden.

tijn0

Bericht door tijn0 » 03 aug 2019, 19:55

Leuk dat 'ie in de basis staat. Dan zou dit een hele goede verhuurbeurt kunnen zijn.

TomPSV
Nationale topspeler
Has thanked: 271 times
Been thanked: 295 times

Bericht door TomPSV » 03 aug 2019, 20:22

Sterke pot hoor!

BRAM046
International
Has thanked: 346 times
Been thanked: 76 times

Bericht door BRAM046 » 03 aug 2019, 20:26

Lekkere pot Armando , volgend jaar naast Baumi
WZPWZDB ;)

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Peesvee
Has thanked: 325 times
Been thanked: 297 times

Awards:

Bericht door Mercer » 03 aug 2019, 20:28

Complimenten. En men wilde Pierie halen. Van Drongelen ook vaak genoemd. Alleen al daarom extra mooi dit.
''Er zijn maar drie dingen zeker in het leven: belastingen, de dood én wijze teksten van Mercer''

Thijs85
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Thijs85 » 03 aug 2019, 20:33

Goede trainersstaf ook voor zo’n jongen. Dat voegt iets toe t.o.v. het gebruikelijke Nederlandse meevoetbalgilde.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 741 times
Been thanked: 900 times

Bericht door ruuddevil » 03 aug 2019, 20:33

Terughalen! ;)

Thijs85
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: