Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Ernest Faber

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 507 times
Been thanked: 675 times

Ernest Faber

Bericht door ruuddevil » 14 jan 2020, 18:57

Afbeelding

Robbemond en Dirkx

Ardbeg
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 48 times
Been thanked: 358 times

Bericht door Ardbeg » 14 jan 2020, 19:07

Nee dat is het niet maar goed, ik begrijp wat je probeert te zeggen. Alsnog, wat komt ie doen? Ervaring waar in?

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 893 times
Been thanked: 706 times

Bericht door J.B. » 14 jan 2020, 19:08

Ardbeg schreef:
14 jan 2020, 19:07
Nee dat is het niet maar goed, ik begrijp wat je probeert te zeggen. Alsnog, wat komt ie doen? Ervaring waar in?
Don`t ask me. Dat zal de tijd leren als het zooitje echt begonnen is natuurlijk.
Circle of fifths

Voijke
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 31 times
Been thanked: 58 times

Bericht door Voijke » 19 jan 2020, 15:13

Ik zag vandaag wat ik al een lange tijd niet meer gezien had.

een idee.
Positiespel
en de veldbezetting op orde.

Met fase was de passing nog onvoldoende en het afmaken van kansen onder de maat, maar m.i. is de weg naar boven zeker ingezet.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 19 jan 2020, 15:16

Voijke schreef:
19 jan 2020, 15:13

een idee.
Positiespel

Met fase was de passing nog onvoldoende en het afmaken van kansen onder de maat, maar m.i. is de weg naar boven zeker ingezet.
Precies. En zeker de eerste helft zag ik eindelijk een PSV (door alle genoemde redenen) wat ik al heel lang niet meer heb gezien. Gewoon leuk om naar te kijken met inderdaad, een plan.
Circle of fifths

Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 389 times
Been thanked: 150 times

Bericht door Afellay_Amrabat » 19 jan 2020, 15:23

Ik maak me meer zorgen om plan B. De laatste 20 minuten waren echt schandalig, totaal geen idee om de wedstrijd te doen kantelen.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 19 jan 2020, 15:25

Afellay_Amrabat schreef:
19 jan 2020, 15:23
Ik maak me meer zorgen om plan B. De laatste 20 minuten waren echt schandalig, totaal geen idee om de wedstrijd te doen kantelen.
Nee, geen spits of een lange speler om de hoge ballen te verwerken. VVV ging achteruit hangen. Hoewel er wel wat kansen waren op een eerdere 1-1.
Circle of fifths

Voijke
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 31 times
Been thanked: 58 times

Bericht door Voijke » 19 jan 2020, 15:26

dat lijkt mij de angst / ongeloof in eigen kunnen en daarmee het ongeduld in het spel.

dat is killing voor goed voetbal.
Geloof in eigen kunnen komt met vertrouwen
vertrouwen komt door overwinningen
overwinningen komen door doelpunten

laten we het juist op dat punt vandaag hebben laten liggen.

Linksback en een doelpuntenmachine aub.
dan win je gewoon elke pot.

cocufan1
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 1 time
Been thanked: 160 times

Bericht door cocufan1 » 19 jan 2020, 15:40

Rosario vervangen door een speler die wel de lijnen kan uitzetten, en het liefst ook scorend vermogen heeft.
Een goede linksback erbij die aanvallend zijn steentje kan bijdragen zoals Angelino, Willems, Brenet dat ook konden.

Dan kom je al een heel stuk verder.

Lammers haakt binnenkort aan. Dus in de aanval hoef je voorlopig niks te doen. Daar zijn genoeg goede spelers.
Moeten alleen wat betere bediend worden vanaf het middenveld.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 19 jan 2020, 15:57

In ieder geval goed nieuws van Elfrink. Kunnen we wel gebruiken, wat slagkracht voorin met het oog op de komende weken. Het ontbreekt ons aan goals. Zo simpel is het. Dan kun je nog 30 backs halen, of dertien middenvelders.

`Lammers en ook Mitroglou gaan morgen weer volledig meetrainen bij PSV. De Griek kan voor slotfases als vandaag waardevol zijn, Lammers is in potentie een volwaardige spits voor PSV 1.`
Circle of fifths

cocufan1
Nationale topspeler
Has thanked: 1 time
Been thanked: 160 times

Bericht door cocufan1 » 19 jan 2020, 16:00

J.B. schreef:
19 jan 2020, 15:57
In ieder geval goed nieuws van Elfrink. Kunnen we wel gebruiken, wat slagkracht voorin met het oog op de komende weken

`Lammers en ook Mitroglou gaan morgen weer volledig meetrainen bij PSV. De Griek kan voor slotfases als vandaag waardevol zijn, Lammers is in potentie een volwaardige spits voor PSV 1.`

Die trage houten Griek? Dat hebben we gezien.
Zelfs tegen de amateurs in de beker was hij de meest houtige en trage in het veld.

Als we daar onze hoop op moeten vestigen is het wel heel erg gesteld met de kwaliteit in de selectie.

Jeetje zeg.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 864 times
Been thanked: 616 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 19 jan 2020, 16:01

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 19 jan 2020, 16:01

cocufan1 schreef:
19 jan 2020, 16:00
J.B. schreef:
19 jan 2020, 15:57
In ieder geval goed nieuws van Elfrink. Kunnen we wel gebruiken, wat slagkracht voorin met het oog op de komende weken

Die trage houten Griek? Dat hebben we gezien.
Zelfs tegen de amateurs in de beker was hij de meest houtige en trage in het veld.

Als we daar onze hoop op moeten vestigen is het wel heel erg gesteld met de kwaliteit in de selectie.

Jeetje zeg.
Kan in ieder geval een bal vasthouden. Zeker bij de 1-0 vandaag had ik `m graag erbij gehad. Lekker in de 16 blijven hangen en hoge ballen pompen. Nu stonden er de drie dwergjes voorin..
Circle of fifths

Het Kanon
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 21 times
Been thanked: 65 times

Bericht door Het Kanon » 19 jan 2020, 16:04

cocufan1 schreef:
19 jan 2020, 15:40
Rosario vervangen door een speler die wel de lijnen kan uitzetten, en het liefst ook scorend vermogen heeft.
Een goede linksback erbij die aanvallend zijn steentje kan bijdragen zoals Angelino, Willems, Brenet dat ook konden.

Lammers haakt binnenkort aan. Dus in de aanval hoef je voorlopig niks te doen. Daar zijn genoeg goede spelers.
Dat is de oplossing. Sterke linksback, sterkte middenvelder en Lammers terug in de spits. De versterkingen moeten dan wel goed genoeg zijn dat ze de middelmaat mee op sleeptouw nemen als in seizoen 17-18. Het was belangrijk dat we vandaag zonder kleerscheuren doorkwamen, dan had het seizoen nog wat kunnen worden.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 19 jan 2020, 17:09

https://www.vi.nl/nieuws/kritische-fabe ... rs-van-psv

Opvallende uitspraak:

Ernest Faber benoemde na afloop de verantwoordelijkheid die spelers zelf hebben. In het nakomen van afspraken, elkaar helpen waar het kan en corrigeren waar het moet. Het probleem van PSV zit dus niet alleen in voetbal, maar ook in gedrag.
— Reon Boeringa (@reonboeringa) January 19, 2020
Circle of fifths

Afellay_Amrabat
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 389 times
Been thanked: 150 times

Bericht door Afellay_Amrabat » 19 jan 2020, 18:06

J.B. schreef:
19 jan 2020, 17:09
https://www.vi.nl/nieuws/kritische-fabe ... rs-van-psv

Opvallende uitspraak:

Ernest Faber benoemde na afloop de verantwoordelijkheid die spelers zelf hebben. In het nakomen van afspraken, elkaar helpen waar het kan en corrigeren waar het moet. Het probleem van PSV zit dus niet alleen in voetbal, maar ook in gedrag.
— Reon Boeringa (@reonboeringa) January 19, 2020
Helder.

Makaveli
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 25 times
Been thanked: 240 times

Bericht door Makaveli » 19 jan 2020, 18:15

Het Kanon schreef:
19 jan 2020, 16:04
cocufan1 schreef:

Dat is de oplossing. Sterke linksback, sterkte middenvelder en Lammers terug in de spits. De versterkingen moeten dan wel goed genoeg zijn dat ze de middelmaat mee op sleeptouw nemen als in seizoen 17-18. Het was belangrijk dat we vandaag zonder kleerscheuren doorkwamen, dan had het seizoen nog wat kunnen worden.
Ja, dan had er weer wat vertrouwen in de ploeg gekomen en kon je langzaam weer aan een serie gaan denken. Nu hij er in de eerste helft niet in wilde zag je daarna direct dat de boel weer inzakte. Jammer dat het niet gelukt is want Twente thuis zal nog wel goed komen maar tegen Ajax krijgen ze weer een dreun waarschijnlijk. Zo krijg je het nooit echt op de rit.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 195 times
Been thanked: 1093 times

Bericht door ShovingNE2 » 19 jan 2020, 19:04

Voijke schreef:
19 jan 2020, 15:13

een idee.
Positiespel

Hear hear.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 19 jan 2020, 19:10

Makaveli schreef:
19 jan 2020, 18:15
Het Kanon schreef:
cocufan1 schreef:

Ja, dan had er weer wat vertrouwen in de ploeg gekomen en kon je langzaam weer aan een serie gaan denken. Nu hij er in de eerste helft niet in wilde zag je daarna direct dat de boel weer inzakte. Jammer dat het niet gelukt is want Twente thuis zal nog wel goed komen maar tegen Ajax krijgen ze weer een dreun waarschijnlijk. Zo krijg je het nooit echt op de rit.
Nou, ik heb Ajax de laatste 4 potjes gezien. Het zou me niets verbazen als we daar wel resultaat gaan halen. Sparta pakt daar bijna een punt.
Circle of fifths

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 372 times
Been thanked: 610 times

Bericht door Menno1 » 19 jan 2020, 20:49

J.B. schreef:
19 jan 2020, 19:10
Makaveli schreef:
Het Kanon schreef:
Nou, ik heb Ajax de laatste 4 potjes gezien. Het zou me niets verbazen als we daar wel resultaat gaan halen. Sparta pakt daar bijna een punt.
We hebben sinds eind september geen uit wedstrijd gewonnen. Sorry hoor maar tegen Ajax gaan we er met 4-0 af op deze manier. Al vond ik het spel best redelijk. Maar mag het tegen Godbetene VVV? En nog steeds creëren we geen kans in de tweede helft.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 19 jan 2020, 22:27

Menno1 schreef:
19 jan 2020, 20:49
J.B. schreef:
19 jan 2020, 19:10
Makaveli schreef:

We hebben sinds eind september geen uit wedstrijd gewonnen. Sorry hoor maar tegen Ajax gaan we er met 4-0 af op deze manier. Al vond ik het spel best redelijk. Maar mag het tegen Godbetene VVV? En nog steeds creëren we geen kans in de tweede helft.
Als we aanvallend een normale wisseloptie hadden gehad misschien wel, Lammers wordt fit, dus hopen dat ie zich es goed laat zien. Ben erg benieuwd naar zijn inbreng. Als hij tegen Ajax zou kunnen spelen. Mooi moment voor hem. Die wil zich laten zien daar..
Circle of fifths

Makaveli
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 25 times
Been thanked: 240 times

Bericht door Makaveli » 19 jan 2020, 22:41

Die is nog niet eens ingevallen en heeft een half jaar niet gespeeld. Ik waardeer je optimisme maar die druk kun je niet eens bij zo'n jongen neerleggen. Over een maand kan je eens een goede wedstrijd van hem gaan verwachten maar in het begin wordt het gewoon zoeken. En dat is ook logisch.

J.B.
Legende

Bericht door J.B. » 19 jan 2020, 23:28

Faber zit volgende week bij sv.
Circle of fifths

Pubsted
Jeugdinternational
Clubvoorkeur:
Been thanked: 1 time

Bericht door Pubsted » 22 jan 2020, 13:25

Makaveli schreef:
19 jan 2020, 22:41
Die is nog niet eens ingevallen en heeft een half jaar niet gespeeld. Ik waardeer je optimisme maar die druk kun je niet eens bij zo'n jongen neerleggen. Over een maand kan je eens een goede wedstrijd van hem gaan verwachten maar in het begin wordt het gewoon zoeken. En dat is ook logisch.
Ik hoop vooral dat Lammers de bal beter vast kan houden voorin zodat de druk op de verdediging ook wat afneemt. Maar zoals je zegt, hij komt net terug en dus mag je niks verwachten. Bovendien moet hij het sowieso nog gaan laten zien op PSV niveau (Het niveau dat we willen zien dan, niet wat het dit seizoen is ;) )

Mitroglou was leuk in het begin maar is het toch echt niet en de buitenspelers als spits zijn hem ook niet.
Daarom

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 864 times
Been thanked: 616 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 22 jan 2020, 14:12

https://www.nu.nl/voetbal/6025552/zende ... j-psv.html

Nu dus fulltime.

Goed nieuws dat men serieus bezig blijft de staf te optimaliseren. Er wordt niet bij de pakken neergezeten.

Plaats reactie