Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Cody Gakpo

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
nilssonH
Site Admin
Clubvoorkeur:
Has thanked: 286 times
Been thanked: 331 times

Cody Gakpo

Bericht door nilssonH » 28 jun 2018, 19:30

Nu hij definitief bij de selectie van PSV 1 zit verdient deze echte Eindhovenaar ook wel zijn eigen topic D

Ik verwacht nog niet een al te grote rol aankomend seizoen, maar hij maakt wel een behoorlijke ontwikkeling door afgelopen jaren. Was bij Jong PSV in de Jupiler League ook meteen één van de betere.

Breur
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 106 times
Been thanked: 92 times

Bericht door Breur » 29 jun 2018, 09:59

Ik denk dat dit jaar nog net iets te vroeg is, daarvoor is gewoonweg teveel concurrentie voor de plek van 1e invaller op de vleugel met Malen, Gudmonsson die net iets verder zijn en eventueel Pereiro/Mauro. Maar wel goed dat ze potentie in hem zien en dat ook gewaardeerd wordt! Ik denk alleen dat je er weinig aan hebt als hij het hele jaar op de bank zit.

Ykhim
Vedette
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 516 times
Been thanked: 665 times

Bericht door Ykhim » 29 jun 2018, 12:30

Ik denk dat Gakpo ons grootste talent is. Sterker nog: ik denk dat als je hem nu in de basis zou zetten, hij binnen een aantal wedstrijden niet meer weg te denken is uit het elftal. Misschien ben ik wat te optimistisch, maar ik denk echt dat het zo zou gaan. Fantastisch talent met alle kwaliteiten die nodig zijn om de top te bereiken.
''Visie overwint tegenslag'' - Toon Gerbrands, 16 juni 2020

''Mijn visie doet er niet echt toe'' - Mercer, het hele jaar door

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 578 times
Been thanked: 485 times

Bericht door Sensation » 29 jun 2018, 12:33

Ykhim schreef:Ik denk dat Gakpo ons grootste talent is. Sterker nog: ik denk dat als je hem nu in de basis zou zetten, hij binnen een aantal wedstrijden niet meer weg te denken is uit het elftal. Misschien ben ik wat te optimistisch, maar ik denk echt dat het zo zou gaan. Fantastisch talent met alle kwaliteiten die nodig zijn om de top te bereiken.
Ik hoop het van harte! Is wel echt een enorm talent!

Joenepsv
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 87 times
Been thanked: 194 times

Bericht door Joenepsv » 29 jun 2018, 14:30

Ben het met Ykhim eens. Gakpo heeft alles om door te breken. Snelheid, scorend vermogen, fysiek. Echt een toptalent. Graag zijn contract zo spoedig mogelijk verlengen.

Trixm
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 196 times
Been thanked: 170 times

Awards:

Bericht door Trixm » 29 jun 2018, 14:34

Ik heb het al eerder gezegd op het PSV netwerk, het is in mij ogen een kopie van El ghazi, in fysiek en technisch opzicht.

Ik denk ook dat Cody de stap naar PSV 1 kan gaan maken, maar Malen is in mijn ogen wel een stap verder.
"If triangles had a god, they would give him three sides."

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 486 times
Been thanked: 749 times

Bericht door Menno1 » 29 jun 2018, 14:35

Ja Gakpo doet eigenlijk altijd wel goede dingen. In Jong PSV speelt hij erg sterk, op het trainngskamp in Florida deed hij ook moeiteloos mee. Wel apart, stond altijd wel bekend als groot talent, maar zijn doorbraak vorig jaar was voor mij best een verrassing.

Gaat een interessante strijd worden met Malen, die een half jaartje ouder is en nu nog boven hem in de pikorde lijkt te staan. Maar dat kan met een nieuwe coach zo anders zijn.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 516 times
Been thanked: 665 times

Bericht door Ykhim » 04 jul 2018, 16:44

Bijgetekend tot 2022. Fantastisch!
''Visie overwint tegenslag'' - Toon Gerbrands, 16 juni 2020

''Mijn visie doet er niet echt toe'' - Mercer, het hele jaar door

Joenepsv
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 87 times
Been thanked: 194 times

Bericht door Joenepsv » 04 jul 2018, 16:45

Goed nieuws. Gakpo is een topper in wording. John is goed bezig :D

Paco Casal
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Has thanked: 178 times
Been thanked: 153 times

Bericht door Paco Casal » 04 jul 2018, 16:46

En dat is één. Next!

Mick Jagger
Lid van verdienste
Has thanked: 38 times
Been thanked: 97 times

Bericht door Mick Jagger » 04 jul 2018, 17:03

Mooi! De optie voor nog een jaar is ook fijn. Nu o.a. Bergwijn en Malen ook verlengen.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 109 times
Been thanked: 374 times

Bericht door Massimo » 04 jul 2018, 17:04

Ykhim schreef:Bijgetekend tot 2022. Fantastisch!
Met een optie tot 2023.

Dat zijn mooie berichten en hopelijk volgen er nog een aantal de komende komende maanden. Het is zeer goed om je talenten die richting het eerste team gaan langdurig vast te leggen en als de groei zich doorzet opnieuw te verlengen door ze te belonen met een verbeterd contract.

Juancho
Legende
Has thanked: 267 times
Been thanked: 525 times

Bericht door Juancho » 04 jul 2018, 17:07

Goed nieuws! Dat ventje kan je komend seizoen mooi als 2de optie voor de rechtsbuiten positie zien en aan de andere kan Malen direct achter Lozano. kan je gerust eens die jongens eerder rust geven en die 2 talenten laten dwarrelen over het veld zodat ze er na komend seizoen staan.

Jwoeloe
Site Admin
Has thanked: 50 times
Been thanked: 273 times

Bericht door Jwoeloe » 04 jul 2018, 17:28

Gakpo is ook gewoon linksbuiten toch. Kan me niet herinneren dat ik hem ooit vanaf rechts heb zien komen.

Ailon
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Sjaak Swart Dementinos
Has thanked: 1 time

Bericht door Ailon » 04 jul 2018, 17:40

De stad Eindhoven levert weinig betaald voetballers maar met Gakpo hebben we er weer eens eentje.
Hiervoor was Mo Rayhi een echte Eindhovenaar maar die is nooit verder gekomen dan Jong PSV.
En dan moeten we helemaal teruggaan naar Bakkal (tenzij ik iemand over het hoofd zie).
Overigens is Cocu ook een Eindhovenaar van geboorte.
En natuurlijk zijn HJO Faber en individueel trainer Scheepers ook nog Eindhovenaren die een bv carriere gehad hebben bij PSV.
Nada mesmo em cidade proletária

SKERLA
International
Clubvoorkeur:

Bericht door SKERLA » 04 jul 2018, 17:58

Jwoeloe schreef:Gakpo is ook gewoon linksbuiten toch. Kan me niet herinneren dat ik hem ooit vanaf rechts heb zien komen.
Is linksbuiten, maar kan ook rechts. Heeft hij bij Jong PSV een paar keer gespeeld.

Op rechts verwacht ik trouwens dat Aboukhlal nog dit seizoen zijn debuut gaat maken.
Eensch.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 741 times
Been thanked: 900 times

Bericht door ruuddevil » 04 jul 2018, 19:27

Gefeliciteerd Cody, een echte PSV’er.

En John, je bent aangenomen als opvolger van Brands.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 53 times
Been thanked: 656 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 04 jul 2018, 20:39

Ailon schreef:De stad Eindhoven levert weinig betaald voetballers maar met Gakpo hebben we er weer eens eentje.
Hiervoor was Mo Rayhi een echte Eindhovenaar maar die is nooit verder gekomen dan Jong PSV.
En dan moeten we helemaal teruggaan naar Bakkal (tenzij ik iemand over het hoofd zie).
En natuurlijk zijn HJO Faber en individueel trainer Scheepers ook nog Eindhovenaren die een bv carriere gehad hebben bij PSV.
Het dag in dag uit op pleintjes voetballen is ook meer iets vanuit de randstad volgens mij. Ik zie buiten de voetbalverenigingen vrijwel alleen in kansenwijken jongeren buiten voetballen, maar misschien is mijn blik erop beperkt.

nilssonH
Site Admin
Clubvoorkeur:
Has thanked: 286 times
Been thanked: 331 times

Bericht door nilssonH » 04 jul 2018, 22:41

Goede zaak dat hij heeft bijgetekend, en ook de duur van het contract geeft aan dat er veel vertrouwen is vanuit beide partijen! Leuk ook dat hij het heeft over 'trainer Mark' :)

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1057 times
Been thanked: 805 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 04 jul 2018, 22:49

Josef Dettelbacher schreef:
Ailon schreef:De stad Eindhoven levert weinig betaald voetballers maar met Gakpo hebben we er weer eens eentje.
Het dag in dag uit op pleintjes voetballen is ook meer iets vanuit de randstad volgens mij. Ik zie buiten de voetbalverenigingen vrijwel alleen in kansenwijken jongeren buiten voetballen, maar misschien is mijn blik erop beperkt.
Hoe groter de stad, hoe meer ouders meewerken aan binnen gamen omdat ze het op straat niet veilig genoeg vinden, teveel verkeer enzo.

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 832 times
Been thanked: 1412 times

Bericht door Maikel_91 » 04 jul 2018, 23:04

ziege maar ook zagge schreef:
Josef Dettelbacher schreef:
Hoe groter de stad, hoe meer ouders meewerken aan binnen gamen omdat ze het op straat niet veilig genoeg vinden, teveel verkeer enzo.
Denk dat dit wel meevalt, het is vooral deze generatie die veel binnen speelt en minder buiten voetbalt en dergelijke.
Ik was vroeger alleen maar buiten en aan het voetballen. Tegenwoordig spelen ze liever Fifa 18 binnen tegen elkaar dan dat ze buiten met elkaar voetballen.

Park
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 20 times

Bericht door Park » 06 jul 2018, 12:42

Hoe groter de stad? Waarom komen uit Rotterdam dan wel veel voetballers.
Terwijl het daar echt niet veiliger is.

El Sordo
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 495 times
Been thanked: 537 times

Bericht door El Sordo » 06 jul 2018, 12:50

Zijn we weer lekker allerlei zaken aan het simplificeren op basis van, zeg, geen kennis? :D

Park
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 6 times
Been thanked: 20 times

Bericht door Park » 06 jul 2018, 13:03

El Sordo schreef:Zijn we weer lekker allerlei zaken aan het simplificeren op basis van, zeg, geen kennis? :D
Ja :D

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 53 times
Been thanked: 656 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 06 jul 2018, 17:16

Park schreef:
Hoe groter de stad? Waarom komen uit Rotterdam dan wel veel voetballers.
Terwijl het daar echt niet veiliger is.
Buiten voetballen verkleint de kans op huiselijk geweld, en bovendien kan de deurwaarder moeilijker beslag leggen :wink:

Plaats reactie