Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Michal Sadílek

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Mick Jagger
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 38 times
Been thanked: 97 times

Michal Sadílek

Bericht door Mick Jagger » 11 dec 2018, 23:03

Geen officieel lid van de selectie (volgens mij), maar lijkt inmiddels ook Pereiro voorbij te zijn.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 109 times
Been thanked: 374 times

Bericht door Massimo » 11 dec 2018, 23:05

Speciaal voor Menno1 in de ploeg gebracht. :wink:

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 486 times
Been thanked: 749 times

Bericht door Menno1 » 11 dec 2018, 23:06

Mick Jagger schreef:Geen officieel lid van de selectie (volgens mij), maar lijkt inmiddels ook Pereiro voorbij te zijn.
Rare vergelijking. Sadilek is een totaal andere speler als Pereiro. Had puur met de wedstrijd te maken. Niettemin lijkt Sadilek ook bij het eerste wel zijn kansen van van Bommel te krijgen. Is natuurlijk ook een heerlijk ventje voor een trainer: werkt hard, zeurt niet, uitstekende instelling.

Fysiek lijkt hij mij op de lange termijn te klein voor de rol van Hendrix, maar wellicht kan hij ooit een goede linksback worden.

Thijs85
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 147 times
Been thanked: 280 times

Awards:

Bericht door Thijs85 » 11 dec 2018, 23:17

Van Bommel noemt hem niet voor niks “mini me”.

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 832 times
Been thanked: 1412 times

Bericht door Maikel_91 » 11 dec 2018, 23:24

Stond aan de basis van de 1-1 door Politano alle ruimte te geven om die voorzet te geven. Verder heb ik 'm totaal niet gezien behalve toen hij omver gelopen werd door een Inter speler.

Matige wissel.

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 119 times
Been thanked: 206 times

Bericht door koetje » 11 dec 2018, 23:58

Vond het vooral een geweldige goal.

nilssonH
Site Admin
Clubvoorkeur:
Has thanked: 286 times
Been thanked: 331 times

Bericht door nilssonH » 12 dec 2018, 00:41

Als je in zo'n wedstrijd een half uur mag meedoen zal het niet lang duren voordat je wordt overgeheveld naar PSV 1 denk ik zo.

Mick Jagger
Lid van verdienste
Has thanked: 38 times
Been thanked: 97 times

Bericht door Mick Jagger » 12 dec 2018, 00:51

Menno1 schreef:
Rare vergelijking. Sadilek is een totaal andere speler als Pereiro. Had puur met de wedstrijd te maken.
Ja, je hebt inderdaad gelijk. Ik had een te snelle conclusie getrokken.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 53 times
Been thanked: 656 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 12 dec 2018, 07:46

Maikel_91 schreef:Stond aan de basis van de 1-1 door Politano alle ruimte te geven om die voorzet te geven. Verder heb ik 'm totaal niet gezien behalve toen hij omver gelopen werd door een Inter speler.

Matige wissel.
Ik kon ook nog niet direct zien waarom hij op termijn in PSV1 zou moeten spelen, maar het is nog te vroeg om er echt wat over te zeggen.

Kosta
Talent
Clubvoorkeur:

Bericht door Kosta » 12 dec 2018, 09:19

Bijtertje maar verder zie ik er ook niks in. Wel leuk voor hem en hoop dat ie toch iets toevoegt.

Ribbelchips
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 1 time
Been thanked: 25 times

Bericht door Ribbelchips » 12 dec 2018, 09:40

Hij valt fysiek wel enorm uit de toon. Echt nog een jongetje nog.

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 119 times
Been thanked: 206 times

Bericht door koetje » 12 dec 2018, 09:57

Kosta schreef:Bijtertje maar verder zie ik er ook niks in. Wel leuk voor hem en hoop dat ie toch iets toevoegt.
Kan een stofzuiger worden zoals Hendrix maar dan met een betere trap.

We gaan een speler toch niet beoordelen op 25 minuutjes CL.

Momfer
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times

Bericht door Momfer » 12 dec 2018, 10:40

Hij had inderdaad wel wat scherper mogen dekken bij die voorzet, maar goed die Italiano had tegen die tijd al een stuk of 6/7 van zulke voorzetten gegeven. Aan de andere kant hetzelfde waar ik me kan herinneren dat Guti op 3 meter staat te dekken bij een gevaarlijke voorzet. Het lijkt een beetje de standaard tegenwoordig.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 12 dec 2018, 12:09

Beoordelen (of afrekenen) zeker niet, maar bedenken waarom iemand een kans krijgt in PSV 1 lijkt me niet vreemd toch?

Bij een aantal spelers zie je direct wat ze brengen of waar de potentie ligt. Bij Sadilek vind ik dat moeilijker, maar uiteraard krijgt hij gewoon een kans.

Juancho
Legende
Has thanked: 267 times
Been thanked: 525 times

Bericht door Juancho » 12 dec 2018, 12:11

v. Bommel brengt hem in en laat andere spelers op de bank. Natuurlijk mag je hem dan beoordelen, we zijn PSV 1 en spelen op CL niveau. 19 jaar of niet, je kan en mag hem natuurlijk gewoon beoordelen als PSV speler. Kom zeg.

Ik ken hem verder niet vanuit de jeugd maar wat voor speler is het? Een 6 of 8? Hij doet me een klein beetje denken aan Ramselaar eerlijk gezegd. Klein en fel maar ik kan nog niet goed zien waar nu zijn kwaliteiten liggen.

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 98 times
Been thanked: 133 times

Bericht door Heruone » 12 dec 2018, 13:04

koetje schreef:Vond het vooral een geweldige goal.
Dit dus vooral. Sadilek doet nmi niet extreem veel fout bij die 1-1.
Juancho schreef:Ik ken hem verder niet vanuit de jeugd maar wat voor speler is het? Een 6 of 8? Hij doet me een klein beetje denken aan Ramselaar eerlijk gezegd. Klein en fel maar ik kan nog niet goed zien waar nu zijn kwaliteiten liggen.
Het is totaal geen type Ramselaar. Sadilek is een van Bommeltje. Vechtertje die in zijn element is als hij kan stofzuigen. Bezit daarnaast een betere trap / inzicht dan Hendrix. In dat opzicht is hij een echte controleur.

Ik vind hem persoonlijk een beetje lijken qua type speler op iemand als Ngolo Kanté. Qua body en fysiek is hij naar mijn mening iig prima, i.t.t. wat anderen hier beweren.
Why do we pray, cry, kiss or dream with our eyes closed?
Because most beautiful things in life are not seen but only felt by heart.

Momfer
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times

Bericht door Momfer » 12 dec 2018, 15:37

Een van zijn beste eigenschappen is mijn inziens zijn winnaarsmentaliteit. Zulke types wil je er altijd graag bij hebben. Zie ook Dumfries. Ik denk dat van Bommel het daarom ook in hem ziet zitten.

El Sordo
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 495 times
Been thanked: 537 times

Bericht door El Sordo » 12 dec 2018, 16:08

Hiljemark 2.0

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 12 dec 2018, 18:57

Momfer schreef:Een van zijn beste eigenschappen is mijn inziens zijn winnaarsmentaliteit. Zulke types wil je er altijd graag bij hebben. Zie ook Dumfries. Ik denk dat van Bommel het daarom ook in hem ziet zitten.
Met alle respect, maar als iemand vooral bekend staat om zn mentaliteit, dan is dat doorgaans niet veel bijzonders. Die mentaliteit is tegenwoordig bij psv sowieso meer regel dan uitzondering.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door Menno1 » 12 dec 2018, 19:26

Josef Dettelbacher schreef:
Momfer schreef:Een van zijn beste eigenschappen is mijn inziens zijn winnaarsmentaliteit. Zulke types wil je er altijd graag bij hebben. Zie ook Dumfries. Ik denk dat van Bommel het daarom ook in hem ziet zitten.
Met alle respect, maar als iemand vooral bekend staat om zn mentaliteit, dan is dat doorgaans niet veel bijzonders. Die mentaliteit is tegenwoordig bij psv sowieso meer regel dan uitzondering.
Hij is fel, mentaal sterk en heeft een uitstekende trap/voorzet. Maar fysiek is hij erg klein. Zou deze jongen niet zich moeten focussen op de linksback positie?

Trixm
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 196 times
Been thanked: 170 times

Awards:

Bericht door Trixm » 12 dec 2018, 21:07

Menno1 schreef:
Hij is fel, mentaal sterk en heeft een uitstekende trap/voorzet. Maar fysiek is hij erg klein. Zou deze jongen niet zich moeten focussen op de linksback positie?
nee nee nee nee, was vorig jaar misschien wel de beste speler in onder 19.

Mensen die hier commentaar hebben op het spel en hem een hiljemark noemen, hebben hem volgens mij nooit in de jeugd zien spelen.
"If triangles had a god, they would give him three sides."

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 12 dec 2018, 21:11

Menno1 schreef:
ok, dat klinkt al positiever. Ik vind lengte of body geen vereiste voor het middenveld. Genoeg voorbeelden van jongens met beperkte fysiek die daar goed tot recht komen en kwamen.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1057 times
Been thanked: 805 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 12 dec 2018, 21:35

Mee eens, kabouters doen het vaak goed op middenvelden.

Juancho
Legende
Has thanked: 267 times
Been thanked: 525 times

Bericht door Juancho » 12 dec 2018, 21:57

Heruone schreef:
Het is totaal geen type Ramselaar. Sadilek is een van Bommeltje. Vechtertje die in zijn element is als hij kan stofzuigen. Bezit daarnaast een betere trap / inzicht dan Hendrix. In dat opzicht is hij een echte controleur.

Ik vind hem persoonlijk een beetje lijken qua type speler op iemand als Ngolo Kanté. Qua body en fysiek is hij naar mijn mening iig prima, i.t.t. wat anderen hier beweren.
Dan doe je v. Bommel wel wat te kort, die was wel veeeul meer dan alleen een vechtertje en stofzuiger :D. V. Bommel was in balbezit ook heel sterk, een echte veldheer. Die later ook nog eens begon te scoren omdat hij een heel dynamische 16 tot 16 loper werd.

Geen idee of dit nieuwe talent dat kan hoor. Ik ken hem nogmaals niet behalve van dat beker potje, z'n invalbeurt vorig weekend en dus gister. Hij zal dus uiteindelijk de positie van Hendrix moeten overnemen?

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door Menno1 » 13 dec 2018, 01:40

ziege maar ook zagge schreef:Mee eens, kabouters doen het vaak goed op middenvelden.
Maar niet als verdedigende middenvelders, en dat is toch de positie op het middenveld voor Sadilek. En dan kom je gewoon niet weg met 1 meter 65 en 55 kilo'tjes. Ondanks zijn felheid en top instelling.

Overigens als je het 1 jeugdspeler gunt, dan is hij het wel. Spreekt ook uitstekend Nederlands na 3 jaartjes hier. Klasse prof.

Plaats reactie