Armindo Tué Na Bangna (Bruma)

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Mick Jagger
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 57 times
Been thanked: 110 times

Armindo Tué Na Bangna (Bruma)

Bericht door Mick Jagger » 26 jun 2019, 10:14

Afbeelding

Nog niet officieel, maar aangezien deze foto bestaat en zijn zaakwaarnemer heeft gezegd dat hij naar PSV gaat, kan dit topic best al geopend worden.

Ik ben er zelf niet heel blij mee, gezien zijn (gebrek aan) rendement, de prijs die ik flink vind voor iemand die niet meer veel beter zal gaan worden en dat we al talent op die plek rond hebben lopen. Maar ik hoop natuurlijk wel dat hij het goed gaat doen hier.

Mouth of the south

Bericht door Mouth of the south » 26 jun 2019, 10:16

Speler kan nog wel eens gaan verrassen. Is dusdanig snel dat hij altijd 2 verdedigers bezig houdt. Ben benieuwd.

Heissenberrug
International
Has thanked: 562 times
Been thanked: 109 times

Bericht door Heissenberrug » 26 jun 2019, 10:16

Ben erg benieuwd naar hem, kan zomaar de hele eredivisie op zijn kant spelen. Lijkt me voor PSV een topspeler, enige wat me stoort is dat dit zo'n beetje de enige positie in het elftal is die geen versterking nodig had. We hebben meer behoefte aan 34 verdedigers.

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 250 times
Been thanked: 775 times

Bericht door Ardbeg » 26 jun 2019, 10:18

Nou, bij Bergwijn en Malen is het vizier ook scherper geworden. Als onze spitsentrainers rust voor de goal weten te overbrengen, in combinatie met zijn achterlijke sprints en acties; dan heb ik er wel dik vertrouwen in.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 2008 times
Been thanked: 1087 times

Bericht door J.B. » 26 jun 2019, 10:20

Ik ga es neuzen op youtube naar `m. Es kijken wat ie kan
Only in it for the money

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1072 times
Been thanked: 826 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 26 jun 2019, 10:21

Ik zal ook ff moeten goegeloeren op die jongen.

Hoe dan ook: beweging bij John de Jong, Hoera!!!

GENERATIE4
Talent
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Has thanked: 21 times
Been thanked: 6 times

Bericht door GENERATIE4 » 26 jun 2019, 10:23

Fijn om te zien dat John niet op vakantie is.
Nu door met verdedigers en het opwaarderen/verlengen van het contract van Malen.

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Peesvee
Has thanked: 325 times
Been thanked: 297 times

Awards:

Bericht door Mercer » 26 jun 2019, 10:26

John heb dus toch die tandartsafspraak verzet. ;)

Er lag daar een dikke viltstift op de tafel jongens! :lol:

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 826 times
Been thanked: 618 times

Bericht door Sensation » 26 jun 2019, 10:27

J.B. schreef:
26 jun 2019, 10:20
Neuzen?? PCGC we hebben er weer een, een undercover-Ajacied! :mrgreen:

Ik ben hier wel blij mee, fors bedrag, maar al deze man hier rendement gaat krijgen wordt hij sportief en financieel heel waardevol! Stel we spelen met hem op links, Robben op rechts en Malen in de spits dan wordt iedereen aan alle kanten voorbij gerend door ons.

Eens met iedereen die roept dat het rendement beter moet maar voor de rest heeft deze man alles wat ik in een aanvaller zoek, bizarre snelheid, hele goede techniek/dribbel en staat ook stevig op zijn benen, niet makkelijk omver te krijgen en is dus ook geen ‘duikelaar’.
#SzoboszlaiForBallonD'Or

Mercer
Internationale topspeler

Awards:

Bericht door Mercer » 26 jun 2019, 10:32

Sensation schreef:
26 jun 2019, 10:27
J.B. schreef:
26 jun 2019, 10:20
Neuzen?? PCGC we hebben er weer een, een undercover-Ajacied! :mrgreen:

Ik ben hier wel blij mee, fors bedrag, maar al deze man hier rendement gaat krijgen wordt hij sportief en financieel heel waardevol! Stel we spelen met hem op links, Robben op rechts en Malen in de spits dan wordt iedereen aan alle kanten voorbij gerend door ons.

Eens met iedereen die roept dat het rendement beter moet maar voor de rest heeft deze man alles wat ik in een aanvaller zoek, bizarre snelheid, hele goede techniek/dribbel en staat ook stevig op zijn benen, niet makkelijk omver te krijgen en is dus ook geen ‘duikelaar’.
Zo sta ik er ook in. In tegenstelling tot anderen maken wij wel tijdig ons huiswerk. Krasjes is waar onze markt hierin ligt.

Joenepsv
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 122 times
Been thanked: 269 times

Bericht door Joenepsv » 26 jun 2019, 10:33

Zag deze transfer niet aankomen. Onze John is blijkbaar en doorbijter :D Ben op zich wel blij met deze transfer. Goede speler die in de matige eredivisie een sensatie kan worden. Is trouwens echt vreselijk snel en behendig. Het feit dat Psv op dit moment zoveel geld investeert in een aanvaller betekend voor mij dat het vertrek van Lozano en/of Bergwijn nabij is. Anders kan ik het niet rijmen. Nu nog een linksback en een centrale verdediger!

ThoresenKoolhof
Nationale topspeler
Has thanked: 5 times
Been thanked: 223 times

Bericht door ThoresenKoolhof » 26 jun 2019, 10:34

Hij kan best aardig ballen en is gruwelijk snel, maar zijn beste positie is linksbuiten en laten we er daar nou juist momenteel nog 4 van hebben rondlopen die daar het beste of heel goed uit de voeten kunnen.
Het lijkt wel of PSV patent heeft op zulke aankopen, voor PSV begrippen dure spelers en ze dan niet op hun beste positie gebruiken (want ik neem aan dat Bruma als rechtsbuiten komt te spelen) bv Maher niet op zijn favoriete 10 positie, Pereiro lange tijd als rechtsbuiten, Lozano rechtsbuiten, Guti aanvallende middenvelder.
We gaan op zich natuurlijk wel genieten van zijn acties en hij zal in de Eredivisie waarschijnlijk wel een hoger rendement gaan halen dan tot op heden met de Bram van Polens van deze competitie.
Nou dan ga ik ervan uit dat PSV in ieder geval geld genoeg heeft om te besteden aan de verdediging anders is deze aankoop totaal niet te rijmen, ik laat me graag verrassen de komende weken.

Ardbeg
Vedette

Bericht door Ardbeg » 26 jun 2019, 10:39

Waarom zou Bruma als rechtsbuiten komen spelen? We gaan het zien.

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 826 times
Been thanked: 618 times

Bericht door Sensation » 26 jun 2019, 10:39

ThoresenKoolhof schreef:
26 jun 2019, 10:34
Hij kan best aardig ballen en is gruwelijk snel, maar zijn beste positie is linksbuiten en laten we er daar nou juist momenteel nog 4 van hebben rondlopen die daar het beste of heel goed uit de voeten kunnen.
Het lijkt wel of PSV patent heeft op zulke aankopen, voor PSV begrippen dure spelers en ze dan niet op hun beste positie gebruiken (want ik neem aan dat Bruma als rechtsbuiten komt te spelen) bv Maher niet op zijn favoriete 10 positie, Pereiro lange tijd als rechtsbuiten, Lozano rechtsbuiten, Guti aanvallende middenvelder.
We gaan op zich natuurlijk wel genieten van zijn acties en hij zal in de Eredivisie waarschijnlijk wel een hoger rendement gaan halen dan tot op heden met de Bram van Polens van deze competitie.
Nou dan ga ik ervan uit dat PSV in ieder geval geld genoeg heeft om te besteden aan de verdediging anders is deze aankoop totaal niet te rijmen, ik laat me graag verrassen de komende weken.
Of een vertrek van Luuk is aanstaande waardoor Lammers en Malen onze opties voor de spits worden met Bruma als LB en Gakpo als eerste reserve.

We hebben geen idee wat er allemaal ook aan uitgaande transfers speelt, dus laten we niet voorbarig conclusies trekken :D

Overigens transfer nu ook bevestigd door VI
#SzoboszlaiForBallonD'Or

TomPSV
Internationale topspeler
Has thanked: 411 times
Been thanked: 440 times

Bericht door TomPSV » 26 jun 2019, 10:41

Erg knap om Porto af te troeven, zeker omdat het een Portugees is. Credits naar John de Jong.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1072 times
Been thanked: 826 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 26 jun 2019, 10:44

ThoresenKoolhof schreef:
Het lijkt wel of PSV patent heeft op zulke aankopen
Volgens mij is dit wel de hamkwestie. Rik, hoe leggen John en Mark dit uit??

ThoresenKoolhof
Nationale topspeler
Has thanked: 5 times
Been thanked: 223 times

Bericht door ThoresenKoolhof » 26 jun 2019, 10:47

Sensation schreef:
26 jun 2019, 10:39
ThoresenKoolhof schreef:
Of een vertrek van Luuk is aanstaande waardoor Lammers en Malen onze opties voor de spits worden met Bruma als LB en Gakpo als eerste reserve.

We hebben geen idee wat er allemaal ook aan uitgaande transfers speelt, dus laten we niet voorbarig conclusies trekken :D

Overigens transfer nu ook bevestigd door VI

Ben ik met je eens, kan zomaar zijn dat het drietal Bergwijn, Luuk en Lozano verkocht word en al in een vergevorderd stadium is, dan word alles opeens veel logischer en kan Bruma gewoon vanaf de linkerkant komen, ik zag net iemand de aanval Bruma-Malen-Robben opperen, daar ben ik wel heel enthousiast over.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 901 times
Been thanked: 1190 times

Bericht door ruuddevil » 26 jun 2019, 10:50

Ardbeg schreef:
26 jun 2019, 10:18
Nou, bij Bergwijn en Malen is het vizier ook scherper geworden. Als onze spitsentrainers rust voor de goal weten te overbrengen, in combinatie met zijn achterlijke sprints en acties; dan heb ik er wel dik vertrouwen in.
Ja want dat hebben ze bij zijn vorige clubs niet geprobeerd... ;)

Ardbeg
Vedette

Bericht door Ardbeg » 26 jun 2019, 10:51

ruuddevil schreef:
26 jun 2019, 10:50
Ardbeg schreef:
26 jun 2019, 10:18
Ja want dat hebben ze bij zijn vorige clubs niet geprobeerd... ;)
Ik snap dat je zo denkt maar ik blijf graag positief in deze. Komt goed. Schaal terug naar Eindhoven. Poepon en van Peppen er bij en we zijn compleet.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 901 times
Been thanked: 1190 times

Bericht door ruuddevil » 26 jun 2019, 10:58

En Denneboom?

Jwoeloe
Site Admin
Has thanked: 69 times
Been thanked: 361 times

Bericht door Jwoeloe » 26 jun 2019, 10:58

Wij zijn niet bang want Bruma is er bij!

Nu verdedigers, John.

Ardbeg
Vedette

Bericht door Ardbeg » 26 jun 2019, 11:00

ruuddevil schreef:
26 jun 2019, 10:58
En Denneboom?
Uiteraard, packagedeal met Platje

Momfer
Bankzitter
Clubvoorkeur:
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Bericht door Momfer » 26 jun 2019, 11:28

Maar ik begrijp dat hij in Duitsland vooral is geflopt doordat Leipzig zonder echte buitenspelers speelt?

Mercer
Internationale topspeler

Awards:

Bericht door Mercer » 26 jun 2019, 11:30

Dat verhaal over 15 miljoen is ook gelijk uit de wereld aangezien we het dan hebben over clausules. Leipzig heeft ooit die 15 betaald waarna Bruma dus zoals gezegd bij die club is mislukt. Niet te letterlijk nemen dat laatste woord overigens. Men zal beseffen dat niet valt te verwachten dat een club zomaar diezelfde som zal betalen. Circa 10 miljoen met prestatiebonussen waardoor verkocht met de mogelijkheid op quitte en alle partijen zijn tevreden. Speler daargelaten.

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 135 times
Been thanked: 492 times

Bericht door Massimo » 26 jun 2019, 11:31

PSV zal naar het niveau Porto/Benfica moeten en daar is geld voor nodig. Als je dan daarmee kan concurreren en op zijn tijd een transferstrijd kan winnen, dan ben je de eerste stappen aan het zetten. Nog niet zo heel lang geleden was een transfer voor een onbetwiste basisspeler uit de Nederlandse top naar de top van Portugal een flinke vooruitgang.

Plaats reactie