Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Nieuw? Stel je even voor!

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Thijs85
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 146 times
Been thanked: 275 times

Awards:

Nieuw? Stel je even voor!

Bericht door Thijs85 » 11 aug 2019, 22:29

Wat een mooi, ontroerend verhaal, [mention]Josef Dettelbacher[/mention]. Bedankt daarvoor.

trouwepsvfan
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 73 times
Been thanked: 84 times

Bericht door trouwepsvfan » 11 aug 2019, 22:32

Maikel_91 schreef:
11 aug 2019, 22:27
trouwepsvfan schreef:
11 aug 2019, 22:25

Woon op loopafstand en kan ze horen juichen vanuit de woonkamer. Genieten is het. Enorm zonde dat ze promotie vorig seizoen zo enorm zuur zijn misgelopen, anders had ik er misschien nog wel een seizoenskaartje bijgekocht. Nu lift ik af en toe mee met manlief.
Goede vriend van me woonde ook een straat van het stadion af en als we 's avonds bij hem zaten kon je precies horen wanneer Eagles thuis speelde. Heerlijke tijden.
Dit is een van de redenen waarom ik zelf steeds vaker naar het stadion ga. Als ik de KKD via FOX kijk weet ik bij het aanleggen van de vrije trap al dat hij erin vliegt. Dan is de lol er snel vanaf :lol:

TylerDurdn
Meervoudig international
Clubvoorkeur: Psv
Has thanked: 1738 times
Been thanked: 413 times

Kaarten:

Bericht door TylerDurdn » 11 aug 2019, 22:33

Hoi, ik ben Tyler Durden. Zat voorheen in een fight club, daar mag ik helaas verder niets over vertellen.
Heb nogal een bevooroordeelde mening over beslissingen van de scheidsrechter & Mark van Bommel en post die ook graag. Verder behoorlijk eigenwijs en denk nogal vaak gelijk te hebben.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 734 times
Been thanked: 898 times

Bericht door ruuddevil » 11 aug 2019, 22:33

Ruuddevil, op basis van Ruud van Nistelrooy die speelde voor de Red Devils. Dus niet zoals sommigen denken omdat mijn naam Ruud is. In de jaren 80 als kind supporter geworden, de afstandsschoten van Ronald Koeman vond ik geweldig. Woon en werk behind enemy lines in de Randstad.

Jwoeloe
Site Admin
Has thanked: 50 times
Been thanked: 269 times

Bericht door Jwoeloe » 11 aug 2019, 22:33

Ik zal mezelf ook maar eens even voorstellen dan.

De naam is Jwoeloe, een bijnaam die me een aantal jaar terug is gegeven door vrienden, maar naar Jan Willem of JW wil ik ook wel eens luisteren. Woonachtig in een klein dorpje in de omgeving van Rotterdam. Vroeger een vaste lezer geweest op PN, waar ik niet zo heel actief was wat betreft posten, maar het was voor mij wel een beetje de uitlaatklep wat betreft PSV en alles wat daarmee te maken heeft. Het zou je vast niet verbazen dat ik in het dagelijks leven een PSV'er in een wereld vol Feyenoorders en een paar Ajacieden ben. Toen PN verdween, heb ik gelukkig via Twitter meegekregen dat er een nieuw forum geopend was met nagenoeg dezelfde mensen en zo ben ik dus hier terecht gekomen.

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 829 times
Been thanked: 1411 times

Bericht door Maikel_91 » 11 aug 2019, 22:37

Thijs85 schreef:
11 aug 2019, 22:29
Wat een mooi, ontroerend verhaal, @Josef Dettelbacher. Bedankt daarvoor.
Eens, mooi om zulke openheid te zien.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 514 times
Been thanked: 658 times

Bericht door Ykhim » 12 aug 2019, 00:03

Grappig topic, ik kan natuurlijk niet achterblijven!

Ik ben Ykhim, geboren en getogen in Eindhoven, tegenwoordig samen met mijn kersverse Mexicaanse vrouw woonachtig in regio Amsterdam, al zal dat ongetwijfeld spoedig veranderen. Je wil hier namelijk niet langer dan een paar jaar verblijven. Ik heb ergens, een jaar of 7 geleden, het account van iemand overgenomen toen ik een keer met hem aan het meelezen was, maar de nickname schijnt gebaseerd te zijn op de Cyrillische naam van een Russische speler die ooit zijn tweede gele kaart kreeg toen hij gewisseld werd en tijdens het lopen naar de zijkant z'n shirt uittrok. Afijn: diegene voelde zich na een tijdje niet meer comfortabel op het PN, of kon er geen energie meer uit halen. Ik heb toen in zijn plaats weleens wat gepost en dat ben ik blijven doen, dus zo kwam ik in het circuit. Dat leverde me al snel een voor mij indrukwekkende levenservaring op: ik meen dat het PN ooit in 2014 of 2015 een forse storing van een aantal dagen had, waardoor mensen veroordeeld waren tot een soort chatbox. Die was niet erg drukbezocht, maar een enkele keer, ergens rond middernacht, zat ik daar met een aantal anderen in. De dag daarvoor had ik hetzelfde gedaan met ene Venzio, een naam die sommigen misschien wel kennen van het vorige netwerk. Afijn: dag erna bleven er na een uurtje in de nacht 3 gasten over, inclusief mezelf. Alle drie jonge gasten, maar wel fanatiek en met ambitie. We fantaseerden wat over de toekomst van PSV, zoals we dat gezamenlijk op groter niveau in bijv. het transferwindowtopic doen. We concludeerden rond 3 uur in de nacht dat we allemaal twee gedeelde, enigszins realistische PSV-dromen hadden: ooit in de laatste poulewedstrijd (in eigen huis) van de CL in de slotfase de winnende goal maken die ons naar de volgende ronde zou brengen, en een keer in eigen huis, tegen Ajax, kampioen worden. Een beetje zoals Venzio en ik dat de dag ervoor ook concludeerden, al ging dat vooral over het winnen van de CL. Niet realistisch, maar ambitie hoort erbij.

Na een tijdje vernam ik op een dag dat een van de twee anderen was overleden tijdens een ongeluk in Oostenrijk. Dat kwam wel even binnen, ondanks dat ik hem eigenlijk alleen van die avond in de chatbox kende. We hadden dermate veel informatie uitgewisseld dat ik meteen doorhad dat hij het was. Is sinds zijn week van overlijden ook nooit meer online geweest. De ander was nog wel over en bij hem vond ik enige steun en we deelden dat leed van een overleden vreemdeling. In 2015 kwam een van de twee dromen uit toen Luuk de Jong en Davy Pröpper de 0-1 van CSKA Moskou ombogen en ons naar de achtste finales brachten. Ik stond die dag heel bewust voor de eerste en enige keer naast de andere, nog levende persoon op de tribune. We hadden samen goede hoop dat een van de dromen uit kon komen en die kleine kans werd dus realiteit. We maakten er die dag (en nacht) dan ook een eerbetoon van, voor die ander.

Begin 2018 kreeg die derde persoon een vorm van ******, op veel te jonge leeftijd. Was niet meer te genezen. Op een van z'n laatste dagen hadden we samen in het ziekenhuis nog een gesprek dat ik niet meer snel vergeet, waarbij hij bovenstaande even allemaal memoreerde. Voordat ik de laatste keer zijn kamer uitliep, vroeg hij me nog of ik aan hem en de ander zou denken als 'De Tweede Droom van de Chatbox' ooit waarheid zou worden. Ik zei hem dat ik dat zou doen. Dagen daarna overleed hij. Op 15 april 2018 - nog geen 3 maanden na zijn overlijden - werden we kampioen tegen Ajax. Ik ben geen huilebalk, maar ik kon de tranen op die dag niet tegenhouden, want de dromen van de chatbox waren realiteit geworden. Helaas hebben zij die droom nooit mogen leven, dus ik prijs mezelf heel gelukkig dat ik dat wel heb mogen doen.
''Visie overwint tegenslag'' - Toon Gerbrands, 16 juni 2020

''Mijn visie doet er niet echt toe'' - Mercer, het hele jaar door

Maikel_91
Site Admin

Bericht door Maikel_91 » 12 aug 2019, 00:12

Dat is wel heftig en een ontroerend verhaal.
En wat bitterzoet dat beide dromen uitgekomen zijn. Zijn dingen die je voor de rest van je leven bij zullen blijven.

nilssonH
Site Admin
Clubvoorkeur:
Has thanked: 286 times
Been thanked: 331 times

Bericht door nilssonH » 12 aug 2019, 00:22

Laat ik dan ook maar meedoen :D

Mijn naam is nilssonH, een naam die ik vroeger veelvuldig gebruikte op gaming forums en nu dus ook op het huidige forum. Vroeger onder een andere alias op PN gezeten, maar toen postte ik vrij weinig. Ik ben opgegroeid in Leiden, maar woon tegenwoordig in Utrecht en ben dus een echte randstedeling. Al mijn vrienden waren/zijn voor Feyenoord en Ajax, maar ik was wat tegendraads en werd verliefd op één specifieke speler: Mateja Kežman. Uiteindelijk heb ik mijn pa - die zo'n typische 'ik-ben-voor-niemand voetballiefhebber' was - zover gekregen om een keer samen naar het Philips Stadion te gaan. Daar sloeg de vonk echt over, en vanaf 2009 hebben we samen een seizoenskaart. Ook hij is inmiddels een echte PSVer.

Na het verdwijnen van het PN was ik op zoek naar een nieuw forum en kwam via-via op deze plek terecht.

Brael
Nationale topspeler
Has thanked: 127 times
Been thanked: 230 times

Bericht door Brael » 12 aug 2019, 00:43

Mooi topic dit, met mooie en ontroerende verhalen.

Mijn nickname is Brael, wat een creatieve verbastering is van mijn voor- en achternaam. Ik heb onder een andere alias lang op het oude forum gezeten, en daar in periodes heel actief geweest. Pas zeer recent werd ik gewezen op het bestaan van dit forum.

Ik ben al jarenlang PSV fan, dat is begonnen tijdens de dominantie van Ajax halverwege de jaren 90. Als bijdehant mannetje wilde ik juist niet voor de club zijn die toen zoveel in het nieuws was, en de tandem Ronaldo-Nilis deed de rest. Het bijdehante is er overigens nooit uit gegaan, wat op dit forum uitstekend van pas komt ;)

Ook ik heb mijn vader uiteindelijk zo ver gekregen dat hij regelmatig met mij meeging naar PSV. Vanwege de afstand (we wonen allebei in zuid Limburg) zat een seizoenskaart er nooit in, maar Europees, zeker in de tijden dat we jaarlijks meededen aan de CL, zaten we altijd in het stadion. Sinds de eeuwwisseling hebben we beide slechts 1 CL wedstrijd gemist (allebei een andere omdat we op vakantie waren). Zelfs die in het Gelredome hebben we samen gezien.

Ik volg uit lokale interesse ook de verrichtingen van MVV, en zolang de belangen van beide clubs elkaar niet bijten, gaat dat uitstekend. In de tijden dat MVV nog Eredivisie speelde, zat ik wel eens met gewetenswroeging voor wie ik nu moest juichen, maar inmiddels (na bijna 20 jaar Eerste Divisie voetbal in Maastricht) kijk ik daar vooral op terug als een luxe-probleem.

Ik interesseer mij op het forum vooral voor de voetbalinhoudelijke discussies. Tactieken, statistieken, opstellingen, ik ben er helemaal gek op. Ook wil ik de voetbalweddenschappen nog wel eens volgen.

StratumZuid
Nationale topspeler
Has thanked: 1341 times
Been thanked: 452 times

Bericht door StratumZuid » 12 aug 2019, 01:29

Oké vooruit. Ik denk wel dat jullie weten waar ik vandaan kom. Ik ben vanaf baby af aan al geïndoctrineerd met PSV. Mijn vader nam me als menneke van 6, vanaf 94 elke competitie wedstrijd mee naar het stadion waar ik voor het eerst Ronaldo & Nilis zag. Nilis is altijd mijn favoriete speler gebleven. Ons pap was een fanatieke, ik had een keer kaartjes voor Ajax uit, maar hij wilde niet mee. 'Denkte gij nou echt dak in die betonbak ga zitten?!'.

Verder heb ik het geluk dat ik op het Sint Joris college heb gezeten. Ben voordat ik naar deze middelbare school ging goede vrienden met Roy Beerens geworden, kwam ook vaak bij ons thuis. Was een toptalent in die tijd, sloeg teams over en kwam daardoor al bij me op de basisschool te zitten en werd elke dag met het PSV busje vanuit Bladel op en neer gereden. Misschien is hij teveel met mij omgegaan in die periode en is het er daarom nooit helemaal uitgekomen.

Omdat we vrienden waren mocht ik ook soms mee doen op het pleintje van het Sint Joris in de pauze als een soort van vliegende keep, omdat ik 1.88 ben haha. De beste van het pleintje was trouwens Ibi. De tactiek om hem te bespelen was nooit afjagen met z'n allen maar juist ruimtes dekken. Hoe meer je hem afjaagde, hoe beter hij werd. Er zijn ook zoveel jongens van het pleintje, die toen echt goed waren, waar niemand het bestaan vanaf weet. Een Jarno Molenberghs om maar een naam te noemen. De spits van onze vrienden uit Amsterdam deed ook soms mee als we hem niet te vervelend vonden.

HET ding waar pap en ik ALTIJD mee bezig waren is PSV. Zelfs op zijn sterfbed. Hij was de enige in mijn omgeving die nooit 'STIL' riep als ik weer te fanatiek ging analyseren, mijn vrienden zijn daar niet zo van.

Mark is de druppel om weer te gaan posten, hij doet ook wel eens wat goed ;)
In Philips blauw St.Joris den draak doorstekende, alles van goud.

Lorenzo von Matterhorn
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur:
Has thanked: 230 times
Been thanked: 90 times

Bericht door Lorenzo von Matterhorn » 12 aug 2019, 07:51

Hallo ik ben Lorenzo,

Ik ben geboren in Zwitserland, opgegroeid in Milaan en woon&werk momenteel in New York.

In principe zou ik hier een verhaaltje kunnen typen over hoe ik als baby te vondeling werd gelegd, hoe ik een multinational oprichtte en hoe ik strijd tegen mijn aandoening BoPD, maar dat staat allemaal op de link hieronder.

Wat betreft PSV:
Heb 5 (?) jaar een seizoenkaart gehad op oost eerste ring, maar bezoek PSV de laatste jaren slechts sporadisch.
Ik las op het oude forum al mee vanaf 2001, en begon te typen vanaf 2004. Ik lees nog altijd meer dan dat ik typ. Ik ben van de korte berichtjes en vergeet vaak te reageren.

BRAM046
International
Has thanked: 341 times
Been thanked: 76 times

Bericht door BRAM046 » 12 aug 2019, 08:08

Hallo Boys , Bram uit het altijd zonnige Sittard .
Fervent PSV fan :D
WZPWZDB ;)

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 573 times
Been thanked: 484 times

Bericht door Sensation » 12 aug 2019, 08:25

[mention]nilssonH[/mention] waar in Leiden ben jij opgegroeid? Kom zelf ook uit die regio :)

[mention]Ykhim[/mention] ik wist al wel flarden van jouw verhaal, maar respect hoe je het deelt en prachtig opgeschreven!!

Ik ben dus Sensation, helaas niet zo'n creatieve nickname als [mention]Josef Dettelbacher[/mention], maar dat gaat echt niemand meer lukken. Ik ga mee sinds ong 2009 op het oude PN en sinds de start van dit forum hier actief. Mijn nickname is gewoon overgenomen van het welbekende, intussen gestopte, dance-feest in die betonnen bak in Amsterdam. Ging daar een jaar of 5-6 jaarlijks heen en er was ooit een moment dat ik mijn nickname (ik weet mijn vorige niet eens meer..) wilde veranderen en dat was toevallig in het weekend dat ik daar naartoe ging dus tja...

Heb verder één of andere amateur-scout fetish waardoor ik het heerlijk vind om af en toe Transfermarkt door te scrollen, bepaalde spelers te googelen en hier zoveel verhalen en beeldmateriaal van te verzamelen om te ontdekken of ze goed genoeg zijn om in de nodige transfer-topics op dit forum te droppen :mrgreen: Helaas zal ik deze taak wat minder frequent moeten uitvoeren want het schijnt dat de TD van Ajax hier meeleest :mrgreen:

Ardbeg
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 68 times
Been thanked: 496 times

Bericht door Ardbeg » 12 aug 2019, 10:53

Ik zal even een uitgebreidere voorstelling doen. Ik zat al een eeuwigheid op het oude forum en hier sinds het begin. 33 jaar oud, woonachtig in Stratum en buiten een grote liefde voor PSV, een gigantisch muziekliefhebber. Ik zit dan ook in twee bands.

Daarnaast heb ik een groot deel van mijn leven verschillende vechtkunsten beoefend. Ik kook graag en drink graag, haha. Liefhebber van single malts, rum, cocktails en mooie biertjes. Ik ben over het algemeen kort van stof en straight to the point, met een uitschieter waarbij ik kleurrijk en vol detail vertel wat ik nú weer kut vindt. Zwartgallige humor en sarcasme is me niet vreemd. Een knorrepot zijn ook niet, echter moet je het met een korreltje zout nemen. Ik ben best een goeie vent.

Trixm
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 195 times
Been thanked: 170 times

Awards:

Bericht door Trixm » 12 aug 2019, 11:01

Ykhim schreef:
12 aug 2019, 00:03
Grappig topic, ik kan natuurlijk niet achterblijven!

Ik ben Ykhim, geboren en getogen in Eindhoven, tegenwoordig samen met mijn kersverse Mexicaanse vrouw woonachtig in regio Amsterdam, al zal dat ongetwijfeld spoedig veranderen. Je wil hier namelijk niet langer dan een paar jaar verblijven. Ik heb ergens, een jaar of 7 geleden, het account van iemand overgenomen toen ik een keer met hem aan het meelezen was, maar de nickname schijnt gebaseerd te zijn op de Cyrillische naam van een Russische speler die ooit zijn tweede gele kaart kreeg toen hij gewisseld werd en tijdens het lopen naar de zijkant z'n shirt uittrok. Afijn: diegene voelde zich na een tijdje niet meer comfortabel op het PN, of kon er geen energie meer uit halen. Ik heb toen in zijn plaats weleens wat gepost en dat ben ik blijven doen, dus zo kwam ik in het circuit. Dat leverde me al snel een voor mij indrukwekkende levenservaring op: ik meen dat het PN ooit in 2014 of 2015 een forse storing van een aantal dagen had, waardoor mensen veroordeeld waren tot een soort chatbox. Die was niet erg drukbezocht, maar een enkele keer, ergens rond middernacht, zat ik daar met een aantal anderen in. De dag daarvoor had ik hetzelfde gedaan met ene Venzio, een naam die sommigen misschien wel kennen van het vorige netwerk. Afijn: dag erna bleven er na een uurtje in de nacht 3 gasten over, inclusief mezelf. Alle drie jonge gasten, maar wel fanatiek en met ambitie. We fantaseerden wat over de toekomst van PSV, zoals we dat gezamenlijk op groter niveau in bijv. het transferwindowtopic doen. We concludeerden rond 3 uur in de nacht dat we allemaal twee gedeelde, enigszins realistische PSV-dromen hadden: ooit in de laatste poulewedstrijd (in eigen huis) van de CL in de slotfase de winnende goal maken die ons naar de volgende ronde zou brengen, en een keer in eigen huis, tegen Ajax, kampioen worden. Een beetje zoals Venzio en ik dat de dag ervoor ook concludeerden, al ging dat vooral over het winnen van de CL. Niet realistisch, maar ambitie hoort erbij.

Na een tijdje vernam ik op een dag dat een van de twee anderen was overleden tijdens een ongeluk in Oostenrijk. Dat kwam wel even binnen, ondanks dat ik hem eigenlijk alleen van die avond in de chatbox kende. We hadden dermate veel informatie uitgewisseld dat ik meteen doorhad dat hij het was. Is sinds zijn week van overlijden ook nooit meer online geweest. De ander was nog wel over en bij hem vond ik enige steun en we deelden dat leed van een overleden vreemdeling. In 2015 kwam een van de twee dromen uit toen Luuk de Jong en Davy Pröpper de 0-1 van CSKA Moskou ombogen en ons naar de achtste finales brachten. Ik stond die dag heel bewust voor de eerste en enige keer naast de andere, nog levende persoon op de tribune. We hadden samen goede hoop dat een van de dromen uit kon komen en die kleine kans werd dus realiteit. We maakten er die dag (en nacht) dan ook een eerbetoon van, voor die ander.

Begin 2018 kreeg die derde persoon een vorm van ******, op veel te jonge leeftijd. Was niet meer te genezen. Op een van z'n laatste dagen hadden we samen in het ziekenhuis nog een gesprek dat ik niet meer snel vergeet, waarbij hij bovenstaande even allemaal memoreerde. Voordat ik de laatste keer zijn kamer uitliep, vroeg hij me nog of ik aan hem en de ander zou denken als 'De Tweede Droom van de Chatbox' ooit waarheid zou worden. Ik zei hem dat ik dat zou doen. Dagen daarna overleed hij. Op 15 april 2018 - nog geen 3 maanden na zijn overlijden - werden we kampioen tegen Ajax. Ik ben geen huilebalk, maar ik kon de tranen op die dag niet tegenhouden, want de dromen van de chatbox waren realiteit geworden. Helaas hebben zij die droom nooit mogen leven, dus ik prijs mezelf heel gelukkig dat ik dat wel heb mogen doen.
Dubbele accounts zat er dus al vroeg in :lol:

Just kidding.
"If triangles had a god, they would give him three sides."

deninho32
Site Admin
Clubvoorkeur: Afbeelding
Has thanked: 407 times
Been thanked: 740 times

Bericht door deninho32 » 12 aug 2019, 11:11

Ik wilde hem niet maken.. :D
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente.

voskat
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 439 times
Been thanked: 151 times

Bericht door voskat » 12 aug 2019, 12:30

Maikel_91 schreef:
12 aug 2019, 12:23
Is het iets om een speciaal muziek hoekje te maken op 't forum voor de muzikanten onder ons? Misschien een leuke plek om muziek uit te wisselen enzo.
Prima, maar dan heb ik het straks totaal niet meer over voetbal. :P

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 1507 times
Been thanked: 872 times

Bericht door J.B. » 12 aug 2019, 12:38

voskat schreef:
12 aug 2019, 12:30
Maikel_91 schreef:
Is het iets om een speciaal muziek hoekje te maken op 't forum voor de muzikanten onder ons? Misschien een leuke plek om muziek uit te wisselen enzo.
Voetbal is secundair aan muziek. Oei, wat zeg ik nou :mrgreen:
Triplets, it`s all about Triplets..

StratumZuid
Nationale topspeler
Has thanked: 1341 times
Been thanked: 452 times

Bericht door StratumZuid » 12 aug 2019, 12:42

Is bij mij ook het geval ;) Voetbal wel op een goede 2e plek :mrgreen:
In Philips blauw St.Joris den draak doorstekende, alles van goud.

voskat
Meervoudig international
Clubvoorkeur:

Bericht door voskat » 12 aug 2019, 12:44

J.B. schreef:
12 aug 2019, 12:38
voskat schreef:
12 aug 2019, 12:30
Maikel_91 schreef:
Voetbal is secundair aan muziek. Oei, wat zeg ik nou :mrgreen:
Stiekem wel, ja.
Hoewel ik het een enkele keer heb weten te combineren met elkaar: :?

Maikel_91
Site Admin

Bericht door Maikel_91 » 12 aug 2019, 12:47

Nu niet hier door blijven gaan erover he :mrgreen:

voskat
Meervoudig international
Clubvoorkeur:

Bericht door voskat » 12 aug 2019, 12:48

Sorry! Flikker het maar in het andere topic.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 514 times
Been thanked: 658 times

Bericht door Ykhim » 12 aug 2019, 12:53

Trixm schreef:
12 aug 2019, 11:01
Dubbele accounts zat er dus al vroeg in :lol:

Just kidding.
Gedeelde accounts eerder, maar no offense taken :mrgreen:
''Visie overwint tegenslag'' - Toon Gerbrands, 16 juni 2020

''Mijn visie doet er niet echt toe'' - Mercer, het hele jaar door

DeBruyne
Bankzitter
Clubvoorkeur:
Has thanked: 82 times
Been thanked: 19 times

Bericht door DeBruyne » 12 aug 2019, 13:23

Mijn nickname is dus DeBruyne en lijkt op mijn eigen achternaam en Kevin is een hele goede speler, dus vandaar dat het deBruyne is geworden.

Ik ben al vanaf 2000 actief op het 'andere' forum. Eerst als Camigo en later dus als deBruyne. Ik kom zelf uit Friesland, uit een plaatsje ergens tussen Leeuwarden en Dokkum, en heb jaren een sk van Cambuur gehad. Daar kwam Camigo ook vandaan. PSV is echter altijd mijn club geweest al ligt dat niet bij de achterdeur. Dus daarom bezoek ik ook maar een paar keer per jaar een wedstrijd in Eindhoven.

PSV fans zijn hier wel, maar wel in de minderheid. Vanaf mijn jeugd is Romario mijn all time Hero en sindsdien ben ik ook groot fan!

Op het andere forum speel ik nog steeds de VoVo en de Pool voor de fun, maar posten doe ik alleen hier nog. Toen alles daar plat ging, kwam ik via Twitter hier. Over Twitter gesproken, daar zoek ik dagelijks tientallen keren naar PSV-nieuws. Dat is echt een verslaving geworden.

Op het vorige forum ben ik ook in contact gekomen met [mention]Ykhim[/mention] blij dat ik hem en een aantal andere oude bekenden hier weer trof. Geweldig om (PSV)nieuws en andere gedachten met hun te wisselen.

Plaats reactie