Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Ritsu Doan

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Juancho
Legende
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 267 times
Been thanked: 525 times

Ritsu Doan

Bericht door Juancho » 27 aug 2019, 21:43

Ik zat me nog te bedenken... Het kan ook een aankoop zijn voor de (korte) toekomst. Dit jaar Mo en Doan afwisselend en volgend jaar neemt Ihattaren de plek van Bergwijn op 10 over en wordt Doan de vaste rechtsbuiten.

Ihattaren
Vaste waarde in elftal
Been thanked: 46 times

Bericht door Ihattaren » 27 aug 2019, 21:43

Jammer, zo'n mislukte Chucky pop gebruiken bij de aankondiging. Had het maar gewoon bij die 2e foto gehouden.

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Peesvee
Has thanked: 325 times
Been thanked: 297 times

Awards:

Bericht door Mercer » 27 aug 2019, 21:43

Maikel_91 schreef:
27 aug 2019, 21:32
Was het niet @Mercer die deze hashtag al voorspelde?
Het is dan ook een vrij voorspelbare hashtag die je niet mag laten liggen. :lol:
''Er zijn maar drie dingen zeker in het leven: belastingen, de dood én wijze teksten van Mercer''

johan derksen
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur:
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times

Bericht door johan derksen » 27 aug 2019, 21:50

Niveautje Bryan Linssen, onbegrijpelijke aankoop.

Makaveli
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 26 times
Been thanked: 248 times

Bericht door Makaveli » 27 aug 2019, 21:55

Juancho schreef:
27 aug 2019, 21:43
Ik zat me nog te bedenken... Het kan ook een aankoop zijn voor de (korte) toekomst. Dit jaar Mo en Doan afwisselend en volgend jaar neemt Ihattaren de plek van Bergwijn op 10 over en wordt Doan de vaste rechtsbuiten.
En dan Gakpo of Bruma dus op de bank. Plus Mauro...

Mercer
Internationale topspeler

Awards:

Bericht door Mercer » 27 aug 2019, 22:04

Op basis van de beelden raak ik wel enthousiast. Dumfries is ook niet meer weg te denken uit onze ploeg.
''Er zijn maar drie dingen zeker in het leven: belastingen, de dood én wijze teksten van Mercer''

grasveld
Nationale topspeler
Has thanked: 71 times
Been thanked: 129 times

Bericht door grasveld » 27 aug 2019, 22:06

Mauro is voorlopig niet iemand om rekening mee te houden volgend seizoen. Kreeg onder Van Bommel geen enkele kans, en volgens mij is het bij Heracles ook nog niet héél best. Lichtgewicht.

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 832 times
Been thanked: 1412 times

Bericht door Maikel_91 » 27 aug 2019, 22:06

Mercer schreef:
27 aug 2019, 22:04
Op basis van de beelden raak ik wel enthousiast. Dumfries is ook niet meer weg te denken uit onze ploeg.
Ik ook. Het is een ander type speler. PSV creëert met de komst van Mitroglu en nu ook Doan meerdere typen spel qua aanval. Dus dat is erg positief te noemen.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 27 aug 2019, 22:28

Makaveli schreef:
27 aug 2019, 21:55
Juancho schreef:
En dan Gakpo of Bruma dus op de bank. Plus Mauro...
Nee Bruma op links met Gakpo daar achter. Ihattaren op rechts afwisselend met doan.

Volgend jaar Bergwijn weg, Mo op 10 en doan op rechts. Wat er met Mauro gebeurt is even afwachten...

Begrijp me niet verkeerd en je weet ook dat ik dit een onzinnige transfer vind. Daar niet van. Probeer het alleen te begrijpen vanuit oogpunt PSV.

Mercer
Internationale topspeler

Awards:

Bericht door Mercer » 27 aug 2019, 22:45

Eerste Griek. Eerste Japanner. Ook weleens verfrissend. :D

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 98 times
Been thanked: 133 times

Bericht door Heruone » 27 aug 2019, 22:46

Mercer schreef:
27 aug 2019, 22:45
Sushi Tzatziki voortaan in de catering?
Why do we pray, cry, kiss or dream with our eyes closed?
Because most beautiful things in life are not seen but only felt by heart.

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 119 times
Been thanked: 206 times

Bericht door koetje » 27 aug 2019, 22:53

Heruone schreef:
27 aug 2019, 22:46
Mercer schreef:
27 aug 2019, 22:45
Sushi Tzatziki voortaan in de catering?
Veel slechter dan die huidige frisbee's (door PSV aangeduid als "hamburgers") uit het vet kan het niet worden

Makaveli
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 26 times
Been thanked: 248 times

Bericht door Makaveli » 27 aug 2019, 23:06

trolol schreef:
27 aug 2019, 22:06
Mauro is voorlopig niet iemand om rekening mee te houden volgend seizoen. Kreeg onder Van Bommel geen enkele kans, en volgens mij is het bij Heracles ook nog niet héél best. Lichtgewicht.
Dus een speler die bij de Olympische ploeg van Brazilië zit is voor PSV al geen talent meer om nog rekening mee te houden? Wat is dan wel het niveau dat wij nastreven? Dat hij onder van Bommel geen kans kreeg zegt me eigenlijk vrij weinig, dat gold voor Gutierrez net zo. Die speelt nu een paar wedstrijden achter elkaar en is by far onze beste middenvelder. Onder Cocu kreeg Mauro wel de kans.

Als we met talenten van het niveau Mauro al geen rekening houden gaat het niet erg opschieten ben ik bang. Dan lopen er straks nog veel meer weg. Want Lonwijk, Aboukhlal en Mauro (van minder naar meer talent) zijn allemaal prima spelers. Klaarblijkelijk zit er bij veel mensen toch nog in dat ze liever 10 miljoen voor een externe aankoop uitgeven dan een eigen talent ontwikkelen. Als er maar voor betaald wordt moet het wel goed zijn. Aboukhlal heeft diverse vertegenwoordigende elftallen doorlopen dus hoorde bij de grootste talenten van NL, Mauro zit inmiddels in een top selectie van Brazilie, die jongens kunnen echt wel wat.
Juancho schreef:
27 aug 2019, 22:28
Nee Bruma op links met Gakpo daar achter. Ihattaren op rechts afwisselend met doan.

Volgend jaar Bergwijn weg, Mo op 10 en doan op rechts. Wat er met Mauro gebeurt is even afwachten...

Begrijp me niet verkeerd en je weet ook dat ik dit een onzinnige transfer vind. Daar niet van. Probeer het alleen te begrijpen vanuit oogpunt PSV.
Ik had het over volgend jaar. Je zegt dat Ihattaren dan op 10 komt en Doan op rechts, dat betekent dat of Bruma of Gakpo op de bank komt. Want ze kunnen niet beide tegelijk linksbuiten staan lijkt me. Net als dat het voor Mauro betekent dat hij op de bank komt.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 27 aug 2019, 23:34

Klopt maar dat is blijkbaar de keuze die PSV maakt. Ik probeer het nogmaals te begrijpen. En dan lijkt me het meest logische dat Ihattaren dit jaar soort van opgewerkt wordt om komend seizoen de nieuwe 10 te worden en Doan kan automatisch doorschuiven naar 1e rechtsvoor.

Er gaan linksom of rechtsom spelers op de bank komen die eigenlijk in de basis horen. Nogmaals, niet mijn keuze. Ik was al geen fan van het halen van Bruma en nu weer niet van Doan. 2 spelers voor veel geld halen terwijl ze niet perse nodig zijn.

En ja, het is wachten op reacties van sommigen dat PSV niet kan gokken op jeugd, dst we concurrentie moeten hebben etc etc... 😁

Voijke
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 61 times
Been thanked: 91 times

Bericht door Voijke » 27 aug 2019, 23:36

Ardbeg schreef:
27 aug 2019, 14:50
Wat interesseert mij z'n voetbalnaam nou. Al heet ie Jan Kut. Als ie er 15+ goals in naait en een leider is.
Over mooie voetbalnamen gesproken. Deze zou niet misstaan.

Het Kanon
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 21 times
Been thanked: 75 times

Bericht door Het Kanon » 27 aug 2019, 23:50

Ik verwacht dat het seizoen anders gaat lopen dat het huidige speelplan, dat al een CL-fiasco, een Haugesund-wanvertoning, een zwakke eerste helft tegen Apollon en een twijfelachtige eredivisie-campagne heeft opgeleverd, vroeg of laat overboord zal moeten.

Ik verwacht dat Bergwijn en Malen nog gedurende het seizoen op de flanken terecht komen. Dat is omdat ze daar top zijn en op de schaduwspits- respectievelijk spitspositie niet overtuigend. Op de flanken zijn ze beiden de beste keuze. Dan blijft er niet veel over voor Doan (Bruma en Gakpo vind ik ook beter).

LucNilis87
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur: Psv
Has thanked: 38 times
Been thanked: 13 times

Bericht door LucNilis87 » 28 aug 2019, 00:13

Al met al toch mooi om erbij te hebben. Voor deze prijs ga je er niet snel verlies op maken. Hij zal niet direct basisspeler worden en ons ook niet per direct naar een veel hoger niveau tillen. Toch denk ik dat hij wat toe zal voegen en belangrijk gaat zijn, Gakpo en Ihattaren gaan echt geen 50 wedstrijden spelen. Hij kan het niveau qua snelheid en techniek makkelijk aan en er gaan de komende jaren echt nog wel spelers weg, dat geeft hem de tijd on langzaam naar een dragende rol te groeien.

voskat
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 443 times
Been thanked: 151 times

Bericht door voskat » 28 aug 2019, 00:15

Ihattaren schreef:
Jammer, zo'n mislukte Chucky pop gebruiken bij de aankondiging. Had het maar gewoon bij die 2e foto gehouden.
De tranen sprongen me in de ogen...

Ze hebben op z'n minst die foute vlag op de achtergrond aangepast. Maar allemachtig, verwijder die hele tweet gewoon... en ontsla die tekenaar.

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 119 times
Been thanked: 206 times

Bericht door koetje » 28 aug 2019, 00:26

voskat schreef:
28 aug 2019, 00:15

De tranen sprongen me in de ogen...

Ze hebben op z'n minst die foute vlag op de achtergrond aangepast. Maar allemachtig, verwijder die hele tweet gewoon... en ontsla die tekenaar.
Vlaggetje valt niet zo lekker in Korea inderdaad

Massimo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 109 times
Been thanked: 374 times

Bericht door Massimo » 28 aug 2019, 00:26

Ik begrijp de aankoop. PSV kon nog wel een rechteraanvaller gebruiken en Doan is weer net een ander type dat er verder rondloopt. Kijk even naar de bank van de wedstrijd vorige week tegen Limasol en bedenk dan dat je kampioen wil worden en zo ver mogelijk in Europa. Of Doan goed genoeg wordt voor PSV dat durf ik niet te zeggen. Om een meerwaarde te worden voor PSV zal zijn niveau en rendement omhoog moeten. Hij heeft eigenschappen waarvan ik denk dat hij de stap kan maken, maar heeft aan de andere kant bij FC Groningen te weinig laten zien om vol vertrouwen te zijn dat Doan wel de stap gaat maken van een middenmoter naar de top van Nederland. Ik sta op sportieve gronden niet te springen om Doan, financieel zal je er niet een hele grote buil aan vallen, maar ik durf ook niet te beweren dat de kans immens groot is dat hij sowieso tekort gaat komen voor PSV. Wat je bij de meeste Feyenoord aankopen wel hebt.

P.S. De media afdeling heeft, ook Baumgartl nog in het achterhoofd, niet de meest succesvolle transferzomer.

RIO
Nationale topspeler
Has thanked: 155 times
Been thanked: 352 times

Bericht door RIO » 28 aug 2019, 00:50

Is een vlag uit de nazi tijd. Vlag van de rising Sun. Ontsla die rukker.

Done deal dus gaan met die banaan
Mo money, Mo honey

cocufan1
Nationale topspeler
Has thanked: 1 time
Been thanked: 166 times

Kaarten:

Bericht door cocufan1 » 28 aug 2019, 01:29

Doan gaat bij PSV veel beter uit de verf komen dan bij Groningen. Betere spelers om zich heen, en bij PSV speel je veelvuldig op de helft van de tegenstander. Waar het spel bij Groningen vaak heen en weer ging.

voskat
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 443 times
Been thanked: 151 times

Bericht door voskat » 28 aug 2019, 01:51

RIO schreef:
28 aug 2019, 00:50
Is een vlag uit de nazi tijd. Vlag van de rising Sun. Ontsla die rukker.
Ergste is nog dat er niemand was die heeft gezegd "ho even".

Is die tekening nou weggehaald of niet? Een uur geleden was hij 404, maar net zag ik 'm weer even. :cry:

Voormalig KG
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 11 times
Been thanked: 28 times

Bericht door Voormalig KG » 28 aug 2019, 03:01

Het is een koop met visie naar de toekomst.
Na dit seizoen weet je dat Bergwijn, Pereiro, Mitroglu er waarschijnlijk niet meer bij zijn.
Een speler als Doan met nog een beter jaar is dan financieel onhaalbaar.
Ze zien er een speler met potentie in evenals Bruma en hebben nu een extra jaar om hem te laten wennen en vormen. Hij leert van betere medespelers, trainers, speelt veel dichter bij de goal van de tegenstander in een aanvallend team. Nu nog het rendement omhoog en met onze trainers plus het niveau van de eredivisie moet dat wel lukken.

Door nu te anticiperen hebben we de potentiële vervanger van Bergwijn met Doan binnen. Dan mag hij het met Bruma, Gakpo, Mauro, Romero, Ihattaren uitvechten.

Het is
Komt goed

Voormalig KG
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 11 times
Been thanked: 28 times

Bericht door Voormalig KG » 28 aug 2019, 03:01

Het is een koop met visie naar de toekomst.
Na dit seizoen weet je dat Bergwijn, Pereiro, Mitroglu er waarschijnlijk niet meer bij zijn.
Een speler als Doan met nog een beter jaar is dan financieel onhaalbaar.
Ze zien er een speler met potentie in evenals Bruma en hebben nu een extra jaar om hem te laten wennen en vormen. Hij leert van betere medespelers, trainers, speelt veel dichter bij de goal van de tegenstander in een aanvallend team. Nu nog het rendement omhoog en met onze trainers plus het niveau van de eredivisie moet dat wel lukken.

Door nu te anticiperen hebben we de potentiële vervanger van Bergwijn met Doan binnen. Dan mag hij het met Bruma, Gakpo, Mauro, Romero, Ihattaren uitvechten.

Het is
Komt goed

Plaats reactie