Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

Roger Schmidt

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Ardbeg
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 65 times
Been thanked: 487 times

Roger Schmidt

Bericht door Ardbeg » 13 mar 2020, 23:55

Huh

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 93 times
Been thanked: 124 times

Bericht door Heruone » 14 mar 2020, 00:03

ShovingNE2 schreef:
13 mar 2020, 06:26

Allemaal leuk en aardig, maar hij schijnt het vertrek van Van Bommel de leiding nogal kwalijk genomen te hebben. En heeft bijna alle wedstrijden dit kalenderjaar erbij gelopen alsof hij het op 80% doet en dat ook wel genoeg vindt want dan nog steeds de beste. Uitspraken als 'Als ik op het EK niet de beste ben, dan blijf ik waarschijnlijk nog' of iets in die trant geeft ook aan waar zijn mindset zit: nog helemaal geen flikker gepresteerd maar vindt zichzelf nu al mogelijk top van Oranje. Ook accepteert hij niet meer dat hij toegesproken wordt tijdens een wedstrijd: hij schreeuwt net zo hard terug. Gappie is 18 en komt net kijken.

Iemand zal hem keihard met zijn poten op de grond moeten zetten en hij zal weer zijn best moeten gaan doen. Zijn rendement is om te janken, voorlopig heeft hij geen enkele reden om zo hoog van de toren te blazen. En Schmidt laat hem gewoon keihard banken in zo'n situatie. Ja. Oogt zeker als verkeerde mindset op dit moment en daar doen die paar sprints niets aan af. Laat het maar eens zien zodra de bal weer rolt.

De Ihattaren van de tweede seizoenshelft gaat het niet redden onder Schmidt en moet je gewoon verkopen.
Allemaal leuk en aardig, maar je loopt enorm te speculeren en daaraan bindt je bovendien zogenaamd ook een keiharde conclusie. Dat is uiteraard alles behalve valide en / of fair.
Why do we pray, cry, kiss or dream with our eyes closed?
Because most beautiful things in life are not seen but only felt by heart.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 477 times
Been thanked: 746 times

Bericht door Menno1 » 14 mar 2020, 02:21

Paar dingen zijn speculatie. Paar dingen zijn ook duidelijk zichtbaar en hoorbaar.

- zijn gedrag in het veld. Gebaartjes en niet de wissel speler succes wensen als deze je aflost.
- zijn interview teksten. Contract verlenging zit er blijkbaar alleen in als de wereldtop zich nog niet meldt. Sterker nog: hij heeft het niet eens over verlenging, maar alleen over bij PSV blijven.

Dit en de hele nare van Bommel nasmaak is wel een flinke reden om te twijfelen of we op Mo mogen rekenen.

Ook speelt hij gewoon niet goed en heeft hij veel te weinig rendement. Nou kan ik daar meer mee leven gezien zijn leeftijd en de gebeurtenissen privé. Maar dan kan ik de maniertjes wel missen als kiespijn.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 730 times
Been thanked: 895 times

Bericht door ruuddevil » 14 mar 2020, 09:02

Menno1 schreef:
13 mar 2020, 22:42
ShovingNE2 schreef:
13 mar 2020, 21:38
Ik mag geen foto's posten, maar heb net het eerste PSV-puma shirt met achterop "SCHMIDT" laten drukken voor good luck.
We are fucked.

Eerst Luckassen. Toen Bruma. Nu Schmidt.

De Shoving liep 3 maanden geleden nog met een krat Corona bier onder zijn arm. Need I say more?
En dan vergeet je nog dat hij fanclubs heeft opgericht voor Guti, Mitroglu en Baumgartl.

ShovingNE2
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 371 times
Been thanked: 1673 times

Bericht door ShovingNE2 » 14 mar 2020, 10:32

Zal ik een ajaxshirt van Anthony kopen?

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 14 mar 2020, 10:37

Azonto schreef:
14 mar 2020, 00:03
Allemaal leuk en aardig, maar je loopt enorm te speculeren en daaraan bindt je bovendien zogenaamd ook een keiharde conclusie. Dat is uiteraard alles behalve valide en / of fair.
Wat de Menno zegt: het is lang niet allemaal speculatie. Veel dingen zijn gewoon waarneembaar en hoorbaar. Rosario gaf hem op zijn donder omdat hij zijn man liet lopen, Rosario kreeg een grote bek terug. Kan je zeggen dat Rosario niet best speelt, maar het kan natuurlijk nooit geaccepteerd worden van Mo. Hij moet weer met zijn voeten gaan spreken. Want voorlopig heeft hij de laatste 8 duels niet meer gescoord en geen assist gegeven en kan hij teksten als 'ik kan het niet alleen' gewoon lekker voor zich houden.

DeTaurus
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
Has thanked: 180 times
Been thanked: 157 times

Bericht door DeTaurus » 14 mar 2020, 10:39

ShovingNE2 schreef:
14 mar 2020, 10:32
Bluf.

El Sordo
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 491 times
Been thanked: 527 times

Bericht door El Sordo » 14 mar 2020, 10:45

ShovingNE2 schreef:
14 mar 2020, 10:37
Rosario gaf hem op zijn donder omdat hij zijn man liet lopen, Rosario kreeg een grote bek terug.
Ik heb dit gemist, blijkbaar. Is daar beeld en geluid van? Alsook van "zijn gedrag in het veld. Gebaartjes en niet de wissel speler succes wensen als deze je aflost"?

Grotendeels lijkt het ook vooral interpretatie, maar ik ben benieuwd.

Mouth of the south
International
Has thanked: 25 times
Been thanked: 125 times

Bericht door Mouth of the south » 14 mar 2020, 12:02

Schmidt kan Mo het zetje geven dat hij nodig heeft. Op het middenveld komen twee Voll gass spelers en Mo gaat zelf ook twee stappen vooruit.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 477 times
Been thanked: 746 times

Bericht door Menno1 » 14 mar 2020, 12:16

ShovingNE2 schreef:
Als je het verkeerd spelt lijkt het mij weinig zin. Maar ik wens je succes. WC papier is toch op in Nederland??

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 14 mar 2020, 12:16

Mouth of the south schreef:
14 mar 2020, 12:02
Schmidt kan Mo het zetje geven dat hij nodig heeft. Op het middenveld komen twee Voll gass spelers en Mo gaat zelf ook twee stappen vooruit.
Dat zou mooi zijn.

RIO
Nationale topspeler
Has thanked: 155 times
Been thanked: 341 times

Bericht door RIO » 14 mar 2020, 13:37

Neuhaus en Kampl zou perfect zijn
Mo money, Mo honey

El Sordo
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 491 times
Been thanked: 527 times

Bericht door El Sordo » 14 mar 2020, 13:50

Niet téveel Germanisering aub.

Een gezonde cocktail van wat Gründlichkeit, joy de vivre, couscous-appelmoes, saudade en pura vida lijkt me prima.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1057 times
Been thanked: 805 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 14 mar 2020, 13:51

Het wordt alleen wel héél erg DUITS dan he

Edit: wat hij zegt ^

ruuddevil
Vedette

Bericht door ruuddevil » 14 mar 2020, 14:36

ShovingNE2 schreef:
Ik weet zeker dat als je daartoe een poging zou doen, je net voordat je afrekent over je nek gaat.

ruuddevil
Vedette

Bericht door ruuddevil » 14 mar 2020, 14:41

RIO schreef:
14 mar 2020, 13:37
Neuhaus en Kampl zou perfect zijn
Neuhaus lijkt me al helemaal niet haalbaar, je bedoelt Florian Neuhaus van Borussia MG?

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 93 times
Been thanked: 124 times

Bericht door Heruone » 15 mar 2020, 00:07

Menno1 schreef:
14 mar 2020, 02:21
Paar dingen zijn speculatie. Paar dingen zijn ook duidelijk zichtbaar en hoorbaar.

- zijn gedrag in het veld. Gebaartjes en niet de wissel speler succes wensen als deze je aflost.
- zijn interview teksten. Contract verlenging zit er blijkbaar alleen in als de wereldtop zich nog niet meldt. Sterker nog: hij heeft het niet eens over verlenging, maar alleen over bij PSV blijven.

Dit en de hele nare van Bommel nasmaak is wel een flinke reden om te twijfelen of we op Mo mogen rekenen.

Ook speelt hij gewoon niet goed en heeft hij veel te weinig rendement. Nou kan ik daar meer mee leven gezien zijn leeftijd en de gebeurtenissen privé. Maar dan kan ik de maniertjes wel missen als kiespijn.
In de wedstrijd tegen Feyenoord krijgt zowel Doan als de gehele technische staf een handje na zijn wissel. En hoogstwaarschijnlijk (dat is bij deze mijn aanname) doel jij op de teksten uit het VI artikel / interview van Reon Boeringa met Mohammed Ihattaren een kleine maand terug. Om uit datzelfde artikel, waaruit dan zichtbaar zou moeten blijken dat Ihattaren een verkeerde mindset heeft, maar even wat teksten te citeren:
https://www.vi.nl/pro/de-groeipijnen-va ... #lees-meer
Ihattaren beleeft dit seizoen zijn doorbraak bij PSV, maar zijn sportieve succes wordt dus overschaduwd door persoonlijk verdriet. ‘Af en toe ben ik gewoon op. Fysiek en in mijn hoofd. Ik kom soms moeilijk in slaap, dan blijf ik er maar aan denken. Het heeft grote invloed op me.’ Na een korte stilte, ineens weer vol bravoure: ‘Wat ik heb laten zien, is dus eigenlijk nog niks. Het kan en moet veel beter. Als ik helemaal goed in mijn vel zit, kan ik de Eredivisie omver blazen.’
Staat Ihattaren wel stil bij zijn doorbraak, kan hij ervan genieten, of is het verdriet over zijn vader daarvoor te allesoverheersend? ‘Soms sta ik even bij alles stil. Dat ik nu bijvoorbeeld naast Ibi (Afellay, red.) in de kleedkamer zit, hoe snel alles gaat. Maar ik weet ook dat dit nog maar het begin is. Als ik meer wil – en dat wil ik – moet ik meer gaan laten zien. De lat mag en moet hoger.’
Het draait niet alleen om talent, maar juist om werken en extra investeren. Toen dat kwartje bij me gevallen was, ging ik soms om acht uur ’s ochtends naar de club om extra meters te maken.
Ondanks de slechte prestaties van PSV houdt Ihattaren zelf het hoofd boven water. Hij is vrijwel wekelijks een van de lichtpuntjes aan Eindhovense zijde. De jongeling wil het liefst alle problemen van de ploeg zelf oplossen. In de topper tegen Ajax kwam hij de bal zelfs in de verdediging ophalen. ‘Ik wil gewoon mijn team helpen, zo zit ik in elkaar. We moeten blijven winnen, omhoog op de ranglijst en dat lukt alleen als we voetballen.’
En verlenging komt overigens wel degelijk ter sprake (get your facts straight ;) ). Ik citeer letterlijk:
En natuurlijk is ook bijtekenen een heel serieuze optie.
Dus ja, van mij betreft is dit gewoon een kwestie van een hele hoop speculatie. Geen probleem overigens, want ik doe er zelf vaak genoeg even hard aan mee. Bindt er alleen vooral geen harde conclusies aan ;)
Menno1 schreef:
14 mar 2020, 02:21
Ook speelt hij gewoon niet goed en heeft hij veel te weinig rendement.
Tja, wen er maar zou ik zeggen. Dit soort fases zijn inherent aan het ontwikkelingsproces van jonge talenten. Op het moment dat je jonge spelers de kans gaat geven, zoals een Gakpo, Ihattaren of Madueke, hoort dit er simpelweg gewoon bij.
Why do we pray, cry, kiss or dream with our eyes closed?
Because most beautiful things in life are not seen but only felt by heart.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 53 times
Been thanked: 650 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 15 mar 2020, 08:20

De Park van weleer zou een mooie zijn voor ons voll gass mittelfelt.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 15 mar 2020, 08:32

Ik denk dat Thomas het heel erg goed kan gaan doen onder Schmidt.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 53 times
Been thanked: 650 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 15 mar 2020, 08:36

Denk het ook wel ja. Wat dat betreft jammer dat Dumfries lijkt te vertrekken. Die zou ook de pannen van het dak spelen onder dit type voetbal.

ziege maar ook zagge
Legende

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 15 mar 2020, 11:36

Josef Dettelbacher schreef:
15 mar 2020, 08:36
Wat dat betreft jammer dat Dumfries lijkt te vertrekken.
Dat iemand geïnformeerd heeft wil toch niet zeggen dat ie gaat... Heeft gewoon een contract en misschien denkt Schmidt er hetzelfde over als jij (en ik).

Ykhim
Vedette
Has thanked: 511 times
Been thanked: 657 times

Bericht door Ykhim » 15 mar 2020, 11:40

Moet je Dumfries wel een stap naar bijvoorbeeld Juve willen ontzeggen? Het is niet zo dat het een extreem getalenteerde voetballer is voor wie de topclubs in de rij blijven staan.
''Visie overwint tegenslag'' - Toon Gerbrands, 16 juni 2020

''Mijn visie doet er niet echt toe'' - Mercer, het hele jaar door

ziege maar ook zagge
Legende

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 15 mar 2020, 11:43

Je moet gewoon kijken of je 'm nodig hebt he, zo ja dan niet verkopen.

We zijn de sociale dienst niet he :lol:

Ykhim
Vedette
Has thanked: 511 times
Been thanked: 657 times

Bericht door Ykhim » 15 mar 2020, 11:49

Dat jij de club liever ziet veranderen in een koude, zakelijke, Amsterdamsachtige organisatie wil niet zeggen dat de leiding van PSV er net zo over denkt. Soms kun je iemand de stap ook gewoon gunnen, zeker en vooral als je er dan ook 30+ miljoen voor krijgt. Verder heeft Dumfries zelf ook een stem, dus alleen de noodzaak om hem aan boord te hebben is niet de enige factor die meespeelt.
''Visie overwint tegenslag'' - Toon Gerbrands, 16 juni 2020

''Mijn visie doet er niet echt toe'' - Mercer, het hele jaar door

ziege maar ook zagge
Legende

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 15 mar 2020, 11:52

Nee maar dat komt altijd wel weer tot uiting in de contractverbetering die hij dan zou krijgen om te blijven he... hoe dan ook staat Denzel volgend seizoen ergens weer blij op het veld hoor nou ja tenzij corona, en meestal valt het sowieso niet aan z'n gezicht af te zien maar toch ;)

Plaats reactie