Welkom aan alle gasten. Meepraten over PSV? Maak een account aan!

linksback

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Plaats reactie
ThoresenKoolhof
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 5 times
Been thanked: 223 times

linksback

Bericht door ThoresenKoolhof » 01 sep 2017, 14:46

Ik heb eens op transfermarkt.de gekeken daar staan behoorlijk wat transfervrije spelers op waaronder verschillende linksbacks, staan qua naam nog wel een paar leuke opties tussen.
Zo'n transfervrije speler is een gokje, maar de gok Paal vind ik persoonlijk ook erg groot, het was leuk tegen de laagvliegers NAC en Roda maar tegen AZ had hij geen schijn van kans tegen die Iraniër van AZ.
Daarom hier wat suggesties, Jose Enrique, jarenlang basisspeler bij Liverpool en Reto Ziegler veelvuldig Zwitsers international, zijn beide 31 jaar dus zouden qua leeftijd nog wel even mee moeten kunnen, zullen qua salaris niet goedkoop zijn daar staat tegenover dat er geen transfersom betaald hoeft te worden en wat routine erbij in de selectie is op zich ook niet verkeerd.

koetje
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 70 times
Been thanked: 140 times

Bericht door koetje » 01 sep 2017, 15:28

ThoresenKoolhof schreef:Ik heb eens op transfermarkt.de gekeken daar staan behoorlijk wat transfervrije spelers op waaronder verschillende linksbacks, staan qua naam nog wel een paar leuke opties tussen.
Zo'n transfervrije speler is een gokje, maar de gok Paal vind ik persoonlijk ook erg groot, het was leuk tegen de laagvliegers NAC en Roda maar tegen AZ had hij geen schijn van kans tegen die Iraniër van AZ.
Daarom hier wat suggesties, Jose Enrique, jarenlang basisspeler bij Liverpool en Reto Ziegler veelvuldig Zwitsers international, zijn beide 31 jaar dus zouden qua leeftijd nog wel even mee moeten kunnen, zullen qua salaris niet goedkoop zijn daar staat tegenover dat er geen transfersom betaald hoeft te worden en wat routine erbij in de selectie is op zich ook niet verkeerd.
Meestal zit daar een verhaal achter. Bijvoorbeeld chronische blessures.

ThoresenKoolhof
Nationale topspeler
Has thanked: 5 times
Been thanked: 223 times

Bericht door ThoresenKoolhof » 01 sep 2017, 16:15

Heb de gegevens van deze 2 spelers eens opgezocht, Ziegler vorig seizoen 25 competitiewedstrijden voor Sion waarin hij 8x scoorde voornamelijk strafschoppen en vrije trappen, Jose Enrique vorig seizoen 27 wedstrijden voor Zaragoza, dit zijn aardig wat betere cijfers als onze huurling van vorig seizoen Siem de Jong die nauwelijks voor Newcastle gespeeld had in de voorgaande jaren en dat was voor PSV geen beletsel.

Juancho
Legende
Has thanked: 231 times
Been thanked: 522 times

Bericht door Juancho » 02 sep 2017, 13:50

Ken ze niet maar zouden ze nou echt minder zijn dan Brenet/Paal, Buttner of die Costa van HSV die misschien minder/evenveel heeft gespeeld? Wel interessante namen en CV op het eerste oog.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 19 dec 2017, 11:54

Nu de transfermarkt straks weer open gaat en clubs al bezig zijn met versterkeringen... hoe zit het met onze nieuwe LB en prio nummer 1 qua versterkingen?

Welke namen worden genoemd in de geruchten, welke insiders hier kunnen wat meer vertellen over met welke LB's PSV bezig is?

Het is maar akelig stil, behalve dat onze grote concurrent Ajax ook een LB wil halen en blijkbaar bezig is met de nummer 1 van ons lijstje van afgelopen zomer?

Smeets14
Vaste waarde in elftal
Has thanked: 260 times
Been thanked: 47 times

Bericht door Smeets14 » 19 dec 2017, 13:36

Interessante optie misschien voor de linksback positie: Alexis Soto
24 jarige linksback van Racing Club de Avellaneda in Argentinië. Was ook onderdeel van de olympische ploeg van Argentinië in 2016 waar hij 3 keer in actie kwam.

Is afgelopen zomer over gekomen van CA Banfield voor €1,35 miljoen volgens transfermarkt.nl.

Beeldmateriaal:

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 208 times
Been thanked: 1136 times

Bericht door ShovingNE2 » 19 dec 2017, 13:52

Juancho schreef: Het is maar akelig stil, behalve dat onze grote concurrent Ajax ook een LB wil halen en blijkbaar bezig is met de nummer 1 van ons lijstje van afgelopen zomer?
Wat wil je nu? Volle bak geruchten waardoor anderen met het target er vandoor kunnen?

Hoezo akelig stil? Ze waren tot een paar uur voor deadline bezig met een LB. Denk je dat ze nu ineens geen LB willen? Wees blij dat het stil is rond die positie.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 374 times
Been thanked: 614 times

Bericht door Menno1 » 19 dec 2017, 15:42

Nou blij ben ik er niet mee, omdat ik niet het idee heb dat ze er mee bezig zijn. Maar goed, afwachten maar. Die Santos schijnt uitstekend te ballen bij HSV, dus die komt waarschijnlijk niet meer.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 19 dec 2017, 15:48

ShovingNE2 schreef:
Juancho schreef: Het is maar akelig stil, behalve dat onze grote concurrent Ajax ook een LB wil halen en blijkbaar bezig is met de nummer 1 van ons lijstje van afgelopen zomer?
Wat wil je nu? Volle bak geruchten waardoor anderen met het target er vandoor kunnen?

Hoezo akelig stil? Ze waren tot een paar uur voor deadline bezig met een LB. Denk je dat ze nu ineens geen LB willen? Wees blij dat het stil is rond die positie.
Wat ik wil? Lekker ouwehoeren over mogelijke linksbacks voor PSV zoals dat over elke positie gaat. Wat is je probleem? Er lopen hier een paar mensen die net wat meer weten dan de gemiddelde voetbalfan, dus ik ben vooral benieuwd naar namen, geruchten, interessante spelers. Ook mede omdat we concurrentie hebben van onze directe concurrent Ajax.

Maar bij een aantal hier, waaronder jij, lijkt de LB positie zo'n zekerheid dat er niet eens over gesproken mag worden. Moet jezelf weten, dan blijf je toch lekker uit dit topic?

Net als Menno heb ik ook zo'n voorgevoel dat de LB helemaal niet zo'n prioriteit heeft en dat het een gevalletje is van toevallig een goede LB tegen komen. Of dat zo is? Geen idee. Net zoals het onzin is om te stellen dat die LB toh wel komt. Waar kennen we dat eerder van... :roll:

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door Menno1 » 19 dec 2017, 16:55

Ik vind het ook wel interessant om over opties te lullen eigenlijk. Die Fabro of zoiets, kan je er wat meer over vertellen Ykhim? En wat zijn nog eer opties? In Nederland zie ik geen opties eigenlijk nu. Maar loopt er in Scandinavie, Belgie geen leuke linksback rond die wel wat kan met een bal, wel kan verdedigen en die wel een IQ heeft dat hoger ligt dan 60?

Ykhim
Vedette
Has thanked: 315 times
Been thanked: 412 times

Bericht door Ykhim » 19 dec 2017, 17:57

Frank Fabra is een Argentijnse back van 26, actief bij Boca Juniors. Stevig mannetje met de nodige fysieke kwaliteiten: sterk, snel (aan de bal), behendig en een groot loopvermogen. Eigenlijk een hele moderne back die constant over de linkerflank dendert. Heeft ook een prima traptechniek, zijn voorzet is ook gewoon prima. Verder wil hij ook nog weleens op goal schieten, met succes. Achterin laat hij wel nog wat steekjes vallen overigens, maar de vraag is wat je zwaarder moet wegen. Ik denk ook niet dat je een back zult krijgen die beide facetten goed beheerst. Of eigenlijk is er maar één optie die mij bekend is en laat die speler nou net op het punt staan om naar Ajax te vertrekken.

Andere namen die wat mij betreft trouwens nog interessant zijn in Zuid-Amerika: Tagliafico (Independiente), Soto (Racing Club, hierboven al terecht aangehaald, waarvoor dank #14 :D ), Saracchi (River Plate), Ramírez (Krasnodar), Matarrita (New York) en Luis Reyes (Atlas).
Shirtsponsor 26 maart-30 april: J.B.

"FAKE NEWS!"

Smeets14
Vaste waarde in elftal
Has thanked: 260 times
Been thanked: 47 times

Bericht door Smeets14 » 19 dec 2017, 18:05

Heeft die Mataritta al niet eerder in de belangstelling gestaan van psv?

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 19 dec 2017, 19:01

Ykhim, is die Tagliafico gewoon onbetaalbaar voor PSV (ik las ergens bedragen van 4/5 miljoen, dat moet voor PSV toch te betalen zijn??) of hebben ze helemaal geen interesse meer in hem? Dat was toch optie nummer 1 afgelopen zomer met die back van HSV als plan b?

Dus in hoeverre spelen deze twee opties nog? En dan pakken we ook gelijk maar even de lijst van afgelopen zomer erbij waarbij duidelijk was dat PSV belanglangstelling had. Dus Buttner en v. Aanholt bijv.

Ykhim
Vedette
Has thanked: 315 times
Been thanked: 412 times

Bericht door Ykhim » 19 dec 2017, 19:22

Tagliafico vraagt vooral een voor Nederlandse begrippen bizar salaris voor een linksback. In het buitenland leggen ze dat er vast lachend voor neer, maar voor PSV is het een ander verhaal. Het verbaast me zelfs dat het Ajax wel lijkt te gaan lukken. Wat dat betreft zou ik PSV dus ook nog niet uitsluiten, Brands zit er al heel lang achteraan. Ajax zou ook gewoon te laat kunnen komen.

Douglas Santos speelt wekelijks bij HSV en doet dat verdienstelijk. Die zie ik niet meer vertrekken daar.
Shirtsponsor 26 maart-30 april: J.B.

"FAKE NEWS!"

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door Menno1 » 19 dec 2017, 20:12

Hoe zit het met die Kenedy waar PSV al 12 jaar achteraan zit?

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 70 times
Been thanked: 87 times

Bericht door Heruone » 19 dec 2017, 20:53

Tagliafico is echt een klasbak. Echter, is hij realistisch? Wellicht. Luis Reyes lijkt mij ook een prima optie.
Why do we pray, cry, kiss or dream with our eyes closed?
Because most beautiful things in life are not seen but only felt by heart.

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 903 times
Been thanked: 635 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 20 dec 2017, 11:21

Menno1 schreef:Hoe zit het met die Kenedy waar PSV al 12 jaar achteraan zit?
Kenedy nie?

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 21 dec 2017, 20:13

Next project voor Marcel: de linksback! 8) :Ja:

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door Menno1 » 21 dec 2017, 21:38

Juancho schreef:Next project voor Marcel: de linksback! 8) :Ja:
Sorry. Geld is op. Van de zomer misschien.

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 21 dec 2017, 21:40

Menno1 schreef:
:smile: ik vertrouw de mensen die zeggen dat geld geen probleem is een stuk meer dan jou Menno!!! :wink:

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 22 dec 2017, 13:49

Menno1 schreef:
Wie heeft een linksback nodig als wij Brenet hebben?

Pubsted
Jeugdinternational
Clubvoorkeur:
Been thanked: 1 time

Bericht door Pubsted » 22 dec 2017, 13:59

Brenetje slalomt overal doorheen, met of zonder bal.
Daarom

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 23 dec 2017, 11:09

Even een misverstand uit de wereld helpen... Brenet hoeft niet weg maar iedereen weet natuurlijk dat hij straks wordt weggekocht door een Europese topclub. Dus tja, dan moet er wel een vervanger komen natuurlijk...

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 23 dec 2017, 11:18

Zojuist op ED:
PSV kijkt wel of de selectie in de komende winterstop nog versterkt wordt, maar Cocu gaf niet aan dat de club ergens concreet mee bezig is. "De achterhoede is wel onze dunst bezette linie", erkende hij. De club kijkt nu al en in januari verder of er in de grotere competities in het buitenland (Nederlandstalige) spelers over de rand vallen en misschien verhuurd mogen worden.
Dan kom ik op oa de volgende spelers:

Van Aanholt
Basisplaats bij Crystal Palace kwijt sinds eind oktober

Zeegelaar
Speelde 399 minuten voor Watford dit seizoen, wel twee assists.

Van Drongelen
Speelde 512 minuten voor HSV.

Riedewald
Speelde 129 minuten bij Crystal Palace

Kongolo
Speelde 257 competitie minuten bij Monaco

Juancho
Legende

Bericht door Juancho » 23 dec 2017, 11:48

Meest logisch zou v. Aanholt zijn aangezien PSV daar ook al mee bezig was in de zomer. Vond het zelf nooit veel bijzonders eigenlijk, maar laatste jaren niet echt meer zien spelen. Dus geen idee, misschien is hij een stuk beter geworden door de PL ervaring.

Ik hoop alleen wel dat PSV verder kijkt dan alleen oud ED spelers. Want zoveel bijzonders is dat niet. Bovendien spreek huur me totaal niet aan omdat je de LB ook komend seizoen nodig bent. Ik hoop dus dat Brands verstandiger is.

Plaats reactie